וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק הדין האחרון של נאור וכמה נשלם על קפה בנתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

26.10.2017 / 14:00

הנשיא נאור נפרדה מהעליון בהחלטה להשאיר את המרכולים בשבת פתוחים, חוק המשטרה החדש, כמה נשלם על קפה בנתב"ג ועשור למותו של פולי מהגשש

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פסק הדין האחרון של הנשיאה נאור: אחרי עשור של קרבות על פתיחת עסקים בשבת בג"צ הכריע: העסקים בתל אביב יישארו פתוחים בשבת. דניאל דולב, כתב המשפט של וואלה! NEWS מדווח מבית המשפט. יקי אדמקר, הכתב הפרלמנטרי של וואלה! NEWS עם התגובות במערכת הפוליטית על ההחלטה.

אחרי הכישלון בניסיון לקדם את החוק האוסר על חקירת ראש ממשלה מכהן, לקואליציה בראשות דוד ביטן יש רעיון חדש: חוק שיאסור על המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום בתום חקירה. ניצב בדימוס יוסי סדבון, לשעבר ראש אגף החקירות, במשטרה תוקף בראיון למהדורה את ההצעה החדשה.

שחקני לאציו עלו אתמול למשחק החוץ בבולוניה עם חולצות ועליהם תמונתה של אנה פרנק והכיתוב "לא לאנטישמיות". בעקבות כך, חלק מאוהדי הקבוצה, החרימו את פתיחת המשחק ולאחר מכן שרו שירים פאשיסטיים. זו תגובה של הנהלת הקבוצה על כך שאוהדיה הפיצו תמונות של הקבוצה רומא עם תמונת אנה פרנק. קלאודיה פלוס, ממנהיגי הקהילה היהודית ברומא, בראיון למהדורה.

כמה נשלם על קפה בנתב"ג החל מהשבוע הבא? אירה אימרגליק כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים עם המחירים החדשים של המחירים בפיקוח החל מה-1/11.

עשור למותו של פולי: עשר שנים חלפו מאז עולם התרבות הישראלי נפרד מאחד מעמודי התווך שלו ישראל (פולי) פוליאקוב, גברי בנאי, חבר וצלע מהגשש החיוור בראיון למהדורה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully