וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוק הצרפתי" ו"פתקי האושר": המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

25.10.2017 / 14:00

כתובות נאצה נגד ריבלין, הבית היהודי נגד החוק הצרפתי, מרים נאור מסיימת את תפקידה בביהמ"ש העליון, הפסד למכבי ת"א ומי שילם 1.3 מיליון דולר עבור פתקים שכתב איינשטיין?

צילום:רוני כנפו, אבי כהן, ניב אהרונסון, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ההתקפות על נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיעו גם לרחוב, בינתיים בצורת כתובות בבני ברק, אבל יו"ר הכנסת מזהיר שזה עלול להגמר בפגיעה ממש. הכתב אור רביד דווח מבני ברק.

החוק הצרפתי תקוע, עכשיו הבית היהודי מתנגדים, יקי אדמקר הכתב הפרלמנטרי דווח מהכנסת .

כשנה אחרי אירועי אום אל-חיראן שבהם נהרגו שוטר ותושב המקום, התיק תקוע. הכתב אמרי סדן הסביר מדוע התיק תקוע למרות שמח"ש כבר הגישה ממצאים.

נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור תסיים מחר את תפקידה. רגע לפני שהשופטת אסתר חיות תתיישב על הכסא שלה, דניאל דולב, הכתב לענייני משפט, סיכם קדנציה די סוערת.

סין מתארגנת לעידן הבא וזה מרתק. מי שחיזק את מעמדו ומשפיע עכשיו יותר מכל על הכיוון שסין תלך אליו הוא הנשיא שין ז'יפינג. אורן הנהרי, עורך חדשות החוץ על שי לעומת מאו.

הפסד ביתי למכבי ת"א ביורוליג, אז למה אף אחד לא מתרגש? אהרלה וייסברג, ראש דסק הכדורסל בוואלה עם הפרטים וגם מה תעשה הפועל ירושלים?

שני פתקים שעליהם שירבט אלברט אינשטיין את "התיאוריה לאושר" שלו במקום טיפ נמכרו אתמול במכירה פומבית בירושלים לקונה שזהותו אינה ידועה.
גל וינר מנהל בית המכירות ווינרס שביצע את המכירה סיפר למה שילמו עבור הפתקים 1.3 מיליון דולר.

בקרוב לא תצטרכו לנסוע עד אילת כדי לנפוש בדרום, רשת סיקס סנס התאילנדית הודיעה על כוונתה לפתוח מלון חדש של 6 כוכבים בערבה. זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות עם הפרטים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully