וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בכנסת: "לא יינקטו צעדים נגד ח"כ סבטלובה על השחתת הרכב"

25.10.2017 / 9:41

אותם גורמים אמרו כי מאחר שח"כ פדידה, שעל מכוניתה צויר בשפתון "אסור לחנות כאן", לא הגישה תלונה לקצין הכנסת, לא ייפתחו הליכים בעקבות התקרית המביכה. שתי חברות המחנה הציוני יישרו את ההדורים ביניהן

האוטו של חכ לאה פדידה הושחת בכנסת, ירושלים 24 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
רכבה של ח"כ פדידה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

גורמים בכנסת העריכו הבוקר (רביעי) כי לא יינקטו צעדים משמעתיים נגד ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) בעקבות התקרית שבה השחיתה את רכבה של חברתה החדשה לסיעה, ח"כ לאה פדידה, בליפסטיק. זאת מאחר שלדבריהם ח"כ פדידה לא הגישה תלונה רשמית לקצין הכנסת והשתיים יישרו את ההדורים ביניהן.

גם בוועדת האתיקה, שבודקת לעתים התנהגות חריגה של חברי כנסת, אמרו הבוקר כי לא התקבלה תלונה מאף גורם. לדברי יו"ר הוועדה ח"כ יצחק וקנין (ש"ס), "ההתנצלות וקבלת הסליחה מלמדות על כך שהוועדה לא באמת צריכה להתערב בתקרית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יישרו את ההדורים. סבטלובה ופדידה/מערכת וואלה, צילום מסך

בסיעת המחנה הציוני, שבה חברות סבטלובה ופדידה, גם לא ראו אמש צורך בהתערבות לאחר שהשתיים התפייסו ביניהן. "פדידה ואני חברות טובות, הייתה אי הבנה שהתנצלתי עליה. שוחחנו כעת והכול טוב. דרך אגב, שתינו אוהבות ליפסטיק ורוד", כתבה ח"כ סבטלובה אתמול, אחרי שתועדה במצלמות האבטחה של הכנסת בתקרית שגרמה למבוכה רבה.

"אסור להחנות בחניה של אחרים!", נכתב על רכבה של פדידה, שככל הנראה תפסה את מקומה של חברתה לסיעה. פדידה הושבעה רק השבוע לתפקידה, עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, במקומו של אראל מרגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully