וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברת הכנסת קסניה סבטלובה השחיתה רכב של ח"כית אחרת בליפסטיק"

24.10.2017 / 19:13

מכוניתה של הח"כית הטרייה לאה פדידה הושחתה ועל שמשת הרכב נכתב: "אסור לחנות בחניה של אחרים!" בליפסטיק ורוד. גורם בכנסת סיפר כי קסניה סבטלובה, שאת מקום החניה שלה תפסה פדידה, תועדה במצלמות משחיתה את הרכב. ח"כ סבטלובה: "אי הבנה, אני ופדידה חברות טובות"

האוטו של חכ לאה פדידה הושחת בכנסת, ירושלים 24 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"לא לחנות בחניה של אחרים". שמשת המכונית של ח"כ פדידה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

חברת הכנסת החדשה במפלגת העבודה, לאה פדידה, שהושבעה רק אתמול (שני) במליאת הכנסת, זכתה לקבלת פנים חריגה במיוחד. רכבה של הח"כית הושחת היום בחניון הח"כים ועל השמשה הקדמית נרשם בשפתון ורוד: "אסור להחנות בחניה של אחרים!". פדידה הגישה תלונה לקצין הכנסת. גורם בכנסת אמר לוואלה! NEWS כי קסניה סבטלובה, שאת מקום החניה שלה תפסה פדידה, תועדה במצלמות האבטחה כשהיא משחיתה את רכבה של פדידה.

בקבוצה פנימית של המחנה הציוני כתבה פדידה: "קסניה חבל", בכוונה לכך שסבטלובה או מי מעוזריה אחראי למעשה. בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיפה פדידה: "אחד השומרים אמר לי שהוא ראה את העוזרת של קסניה עושה את זה. אני רוצה להאמין שקסניה לא הייתה נותנת לכך יד. זה נמצא בבדיקה. אני חניתי בחניה שלי, ולא של אף אחד אחר".

לאה פדידה, מתמודדת בפריימריז במפלגת העבודה. מפלגת העבודה, אתר רשמי
טוענת שחנתה במקום החניה שהוקצה לה. ח"כ לאה פדידה/אתר רשמי, מפלגת העבודה

בלשכתה של סבטלובה אמרו בתגובה לטענתה של פדידה: "היא חנתה בחניה של קסניה". לאחר מכן צייצה ח"כ סבטלובה כי "פדידה ואני חברות טובות, הייתה אי הבנה שהתנצלתי עליה. שוחחנו כעת והכול טוב. דרך אגב, שתינו אוהבות ליפסטיק ורוד". ח"כ פדידה הגיבה כי "על דברים שנעשו בטעות אני סולחת ולא כועסת". קצין הכנסת פתח בחקירת האירוע על מנת למצוא את האחראי למעשה.

אחד מחברי הכנסת במחנה הציוני זעם על המעשה ואמר כי "זו בושה לכנסת ולמפלגה. סבטלובה תהיה חייבת להתפטר כדי לנקות את הכתם".

ח"כ לאה פדידה, הושבעה אתמול במליאת הכנסת. היא נכנסה לרשימת המחנה הציוני לכנסת לאחר התפטרותו של אראל מרגלית. פדידה, בת 49, נשואה ואם לשני ילדים גרה ביקנעם. במשך 26 שנה היא עבדה בקק"ל ובמקביל כיהנה כמעט שני עשורים במועצת העירייה, בין היתר כמשנה לראש העירייה.

פדידה גדלה בשכונת חטיבת כרמלי בחיפה ולפני ארבע שנים, "כשהרגשתי בשלה", כלשונה, היא ניסתה להתמודד לראשונה בבחירות לכנסת ה-19, והתמודדה שוב ברשימת המפלגה לכנסת ה-20.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
האוטו של חכ לאה פדידה הושחת בכנסת, ירושלים 24 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הרכב הנוסף שהושחת בכנסת/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

תקרית נוספת אירעה היום בחניון הכנסת, כשאחד העוזרים של הח"כים מיהדות התורה החנה את רכבו צמוד לרכב נוסף וחסם את דלת הכניסה של הרכב. על שמשת הרכב הקדמית נרשם בליפסטיק "חזיר" עם מכתב ועליו נרשם "איך חשבת שאכנס לאוטו, יה חזיר". בכנסת אישרו שהמקרה אירע, ומסרו כי "משמר הכנסת יקיים בדיקה בנושא".

(עדכון ראשון 18:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully