וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלה שתי פירמידות עתיקות שנמצאו בקרקעית האוקיינוס?

28.10.2017 / 0:20

חובבי תיאוריות הקונספירציה טוענים שמצאו שני מבנים תת ימיים עתיקים מחוץ לחופי איי הבהאמה שמוכיחים שגזע עתיק אכלס את האזור לפני מאות שנים

SecureTeam10

ערוץ היוטיוב SecureTeam10 שעוסק בתופעות על טבעיות וחייזרים חושף בסרטון חדש תגלית מפתיעה של בחור בשם סקוט וורינג, מנהל אתר חדשות יומי לתצפיות עב"מים. וורינג השתמש ב-Google Earth כדי לסרוק את רצפת האוקיינוס האלנטי ומצא, לכאורה, שתי פירמידות עתיקות על קרקעית הים קרוב לאי ניו פרובידנס, לא רחוק מפלורידה.

רבים מנסים להבין האם התמונות אכן מציגות שתי פירמידות עתיקות, כשהמאמינים סבורים שזו ההוכחה לקיומו של גזע אנושי עתיק בסגנון האצטקים של דרום אמריקה. למה הם חושבים כככה? כי זה בדיוק מה שוורינג אמר: "מצאתי את שתי הפירמידות האלה על קרקעית האוקיינוס ליד האי ניו פרובידנס, לא רחוק מפלורידה. זו הוכחה שהאי הסמוך היה מאוכלס פעם באדם הקדמון או ע"י אנשים בסגנון האצטקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם אלה שתי פירמידות הנמצאות על קרקעית האוקיינוס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חוקרים: מצאנו הוכחה שהפירמידות נבנו בידי חוצנים

לכתבה המלאה

צפו בהסבר המלא

טיילר גלוקנר, הקריין בסרטון, אומר: "אני חייב לומר שהן נראות כמו פירמידות. פירמידות עתיקות שהחזיקו מעמד עם השנים. מה שמיוחד באוקיינוס הוא שביכולתו לשמר דברים טוב יותר, כי הם לא שם בחוץ באוויר הפתוח הידן שדברים יכולים להחליד ולהיהרס. אם אלה פירמידות, הן יכולות להיות הרבה יותר עתיקות מאשר, למשל, ההריסות שנמצאות על אדמת כדור הארץ שבקושי עדיין שם כי הם כמעט התפוררו לאבק".

הקריין מצביע על כך ששתי הפירמידות אינן זהות, כשאחת נראית כמו מבנה תלת ממדי מושלם, ממש כמו הפירמידה הגדולה של גיזה ואילו לשנייה יש מבנה דמוי מדרגות הדומה למקדשים המפורסמים של המאיה, כמו הצ'יצ'ן איצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשוואה לפירמידות קדומות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פירמידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully