וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: הירי ברמת הגולן היה מכוון; קורא לאסד לרסן את חיזבאללה

23.10.2017 / 16:15

שר הביטחון אמר בישיבת סיעתו בפתח מושב החורף של הכנסת כי נפילות הרקטה בתקופה האחרונה באזור הגבול עם סוריה הן תוצאה של פעילות חוליית חיזבאללה. על המתיחות בקואליציה אמר כי "צריך קצת להרגיע"

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (שני) בישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת כי התקריות האחרונות ברמת הגולן שבהן נחתו רקטות בשטח ישראל לא היו "זליגות" אלא ירי מכוון. לדבריו, מאחורי שיגורי הרקטות עמדה "חולייה מקומית בהפעלת חיזבאללה" וכן "הייתה הוראה אישית של נסראללה למדר את אסד" בנוגע לירי. ליברמן קרא לנשיא סוריה ולכוחות צבא רוסיה המוצבים במדינה "לרסן" את הארגון השיעי המסייע למשטרו של אסד.

ליברמן התייחס בדבריו גם לכותרות הפוליטיות האחרונות שליוו את פתיחת מושב החורף של הכנסת, בהן דברי מקורביו של ראש הממשלה נתניהו על אפשרות של הורדת אחוז החסימה בבחירות וכן "החוק הצרפתי" שנועד למנוע חקירות של ראש ממשלה מכהן. "זו לא דרך נכונה להתחיל ללבן את כל חילוקי הדעות בקואליציה מעל גלי האתר", אמר ליברמן. "אני מחויב לקואליציה אבל צריך ללבן את הדברים. לנהל את הוויכוח הזה בחוץ, זה מחליש את הקואליציה. צריך קצת להרגיע". לדבריו, "מי שייתפס על הפלת ממשלת ימין ישלם את המחיר".

בפתח דבריו הזכיר ליברמן את פנייתו של אלאור אזריה בבקשת חנינה, לאחר שהחל לשאת בעונש מאסר של שנה וחודשיים בגין הריגה בחודש אוגוסט. לדברי ליברמן, אזריה ובני משפחתו "שילמו מחיר כבד". עוד אמר ליברמן כי "כל הפרשה פוגעת בחוסן הפנימי של החברה הישראלית וגם פוגעת בצה"ל. ולכן לפי תפיסתי צריך להשאיר את הפרשה הזו מאחורינו. דעתי היא ברורה, צריך לשחרר אותו לאלתר".

עוד בוואלה! NEWS:
בנט: "יש שופטים בירושלים ששכחו שיש גם ממשלה בירושלים"
השוטרת שתועדה בועטת בחרדי - הואשמה בתקיפת מפגין אחר
חסימות כבישים בירושלים: עשרות חרדים מפגינים מול הכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליברמן בישיבת סיעה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully