וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין מגיבה למינוי והסערה בקואליציה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

22.10.2017 / 14:00

מעצר אנשי להב"ה, נפילות ברמת הגולן, מתח לקראת פתיחת כנס החורף של הכנסת מחר, מתאם חדש לנושא השבויים והנעדרים, מגיפת סמים בארה"ב ומה דעתכם על השיר החדש של סטטיק ובן אל?

מערכת וואלה!

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

המשטרה עצרה הבוקר את בנצי גופשטיין ואנשים מארגון להב"ה בחשד שאיימו על ערבים שהתרועעו עם נשים יהודיות. הכתב משה שטיינמץ עם הפרטים.

מתח בקואליציה לקראת מושב הכנסת שייפתח מחר. היום זה התפרץ סביב הנסיון של הליכוד לחוקק חוק נגד חקירות של ראש ממשלה. יקי אדמקר, הכתב הפרלמנטרי, עם הדיווח.

4 נפילות בסוף השבוע ברמת הגולן -האם אנחנו עומדים לפני מציאות של רקטות מסוריה לשקט ישראל הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.

ראש הממשלה הודיע אמש על מינויו של בכיר השב"כ לשעבר, בלום, לתפקיד מתאם השבויים והנעדרים של הממשלה. שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין שנהרג במבצע צוק איתן וגופתו נמצאת בידי החמאס מאז יתראיין על המינוי החדש.

חשש ממגפת כלבת בצפון. ילד ננשך בסוף השבוע האחרון על ידי תן בעמק בית שאן. אלי אשכנזי, הכתב בצפון, עם הפרטים ועם שיתוף פעולה ישראלי-ירדני בנושא הזה.

נשיא קטלוניה לא ממצמץ למרות האיומים של ראש ממשלת ספרד לפזר את הממשל שלו וללכת לבחירות. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, מביא קול אחר בקרב ההנהגה הקטלונית.

אמריקה נמצאת באחד ממשברי הסמים הגדולים בתולדותיה. זה לא קוקאין ולא מריחואנה - זו מגיפת ענק שהתרוממה משימוש בתרופות ממכרות - שנקראת אופיאידים. דניאל זירי, הכתבת בניו יורק ,עם הדיווח.

על פתיחת שנת הלימודים האקדמית היום העיבה שביתה ב-17 המכללות הציבוריות. רוברט אלבין, יו"ר ארגון הסגל האקדמי במכללת ספיר הסביר מדוע .

"הכל לטובה": שיר חדש מהצמד החם של השנה האחרונה סטטיק ובן אל. יסמין ישבי, עורכת המוסיקה הראשית של גלגלצ על הצמד והתופעה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully