וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבת הגישוש לולו פוטרה מה-CIA: "איבדה עניין בחומרי נפץ"

גורת הלברדור לולו גויסה להכשרה של סוכנות הביון המרכזית ונראתה נלהבת תחילה, אך לטענת מאמניה, "הפסיקה להנות ולא הראתה עניין ברחרוח חומרי נפץ". לאחר ההחלטה לשחררה, היא אומצה בידי אחד ממטפליה

לולו, כלבת לברדור שגויסה לשירות ה-CIA ופוטרה עקב חוסר עניין. 20 באוקטובר 2017. אתר ה-CIA, מערכת וואלה!
לולו עם מאמניה במהלך הכשרתה/מערכת וואלה!, אתר ה-CIA

אחת מכלבות הגישוש של סוכנות הביון המרכזית בארצות הברית (CIA) פוטרה מהארגון לאחר שאיבדה עניין באיתור חומרי נפץ. כלבת הלברדור לולו החלה כגיוס מבטיח לשורות ה-CIA כחלק ממחזור של כלבלבים שהחלו את תכנית האימונים של הארגון, אך לפי כמה שבועות לאחר תחילת הכשרתה, החלה להפגין חוסר עניין בולט.

מטפליה של לולו ניסו לפתור את הבעיה, שכן ידוע ב-CIA שגורי כלבים יכולים לעבור תקופות שבהן הם מראים חוסר עניין מופגן במהלך ההכשרה שלהם. בבלוג המפורסם באתר הארגון ומפרט על הכשרת הכלבלבים, נכתב: "יכולות להיות מיליון סיבות לכך שלכלב מסוים יש יום רע, והמאמנים הופכים לפסיכולוגים לכלבים שמנסים להבין מה קורה ולעזור לכלב להתגבר על כך. לעתים, הגור משועמם ופשוט צריך קצת יותר זמן למשחק ואתגרים, ולפעמים הוא זקוק להפסקה קטנה. לפעמים מדובר גם בליקוי רפואי קל, כמו אלרגיה למזון".

עוד בוואלה! NEWS
מנהיג תנועה ניאו-נאצית בבריטניה חשף: "אני יהודי והומו"
"'האלמנה הלבנה' שלחמה בשורות דאעש נהרגה בקרבות בסוריה"
רוצה "פוליטיקה חדשה": כוכבת טלוויזיה תתמודד לנשיאות מול פוטין

לולו, כלבת לברדור שגויסה לשירות ה-CIA ופוטרה עקב חוסר עניין. 20 באוקטובר 2017. אתר ה-CIA, מערכת וואלה!
לולו בבית המאמץ שלה, השבוע/מערכת וואלה!, אתר ה-CIA

"אחרי כמה ימים, המאמנים מצליחים בדרך כלל לסייע לגור להתגבר על הבעיה שהתעוררה, ואז הוא חוזר נלהב ושמח להמשך ההכשרה שלו", נכתב בנוסף. עם זאת, עם לולו זה לא היה המקרה, ונראה היה שחוסר העניין שלה לא ניתן לפתרון. בעקבות כך, הוחלט לשחררה מההכשרה, ובאתר נכתב כי "עבור כלבים מסוימים, כמו לולו, נעשה ברור עם הזמן כי העניין אינו זמני. לכן, זו פשוט לא העבודה שהם נועדו לה, ולולו כבר לא מתעניינת בחיפוש אחר חומרי נפץ. גם כשהצליחו לעורר בה מוטיבציה עם אוכל ומשחקים, נראה היה שהיא כבר לא נהנית".

למזלה של לולו, אחד ממטפליה החליט לאמץ אותה וכעת היא חיה עם משפחתו ועם כלב לברדור נוסף בשם הארי. היא מבלה כעת במשחק עם ילדי המשפחה וברחרוח ארנבים וסנאים בחצר האחורית של הבית, במקום בחיפוש אחר אבק שריפה.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
  • cia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully