וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גלנט בראיון וחופשת סקי בפחות מ-500 אירו: מהדורת החדשות של וואלה! NEWS

הילה קובו

18.10.2017 / 14:00

השר גלנט מסביר את החלט הקבינט שלא לנהל מו"מ עם הפלסטינים, שנת הלימודים האקדמית נפתחת עם פחות סטודנטים, סערת מרב מיכאלי והמשפחה הגרעינית וחופשת סקי בפחות מ-500 אירו

צילום: יותם רונן, מאצ'י הוף, גדעון צנטנר, רוני כנפו, רויטרס, CNN, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


רמטכ"ל איראן מתתייחס לראשונה לתקיפה הישראלית בסוריה ואומר "זה לא מתקבל על הדעת שהציונים מפרים ריבונות סוריה". חבר הקבינט השר יואב גלינו בראיון למהדורה מגיב לדברי הרמטכ"ל וגם להחלטת הקבינט המדיני ביטחוני החליט שלא לנהל מו"מ עם הרשות הפלסטינית בעקבות הסכם הפיוס עם חמאס.

מבצע לילי נגד הסתה בגדה: צה''ל פשט על 8 מבני תקשורת פלסטינית. במבצע נרחב פשטו הכוחות על תחנות המספקות שירותי עריכה והפקה לערוצים כמו "אל-אקצה" ו"אל-קודס" בחברון, שכם ורמאללה. אמיר בוחבוט, פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא, מדווח על המבצע.

שנת הלימודים האקדמית תפתח ביום ראשון באקורד צורם בגלל שביתת המכללות הציבוריות. איזה מקצועות הכי מבוקשים לתואר ראשון ולמה יש ירידה במספר הסטודנטים? משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS לעניני חינוך עם הפרטים.

מכה לנשיא טראמפ: בית משפט פדרלי חסם גם את הנוסח החדש של צו ההגירה שאמור היה להכנס לתוקפו הלילה. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לושינגטון מדווח על הניסיון הכושל השלישי של טראמפ למנוע כניסה לארה"ב.

חברת הכנסת מירב מיכאלי מהמחנה הציוני עורר סערה שיצאה נגד מוסד הנישואים המסורתי ואמרה בראיון לטלווזיה אוסטרלית בין היתר שהמשפחה הגרעינית היא המקום הכי פחות בטוח לילדים. אירית רוזנבלום, מנכ"לית הארגון "משפחה חדשה" וח"כ יהודה גליק בעימות אולפני בנושא.

חופשת סקי בפחות מ-500 יורו: אחרי החגים כבר כאן וזה הזמן לתכנן את חופשת הסקי. זיו רינשטיין, עורך וואלה! תיירות עם חופשות הסקי בארופה בפחות מ-500 אירו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully