וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת אבי גבאי וסכנת הראוטרים:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

17.10.2017 / 14:00

דבריו של יו"ר העבודה על אי פינוי התנחלויות מעוררים הדים, הטרדות מיניות באוניברסיטת בן גוריון, הפגנות החרדים, סכנת הראוטרים בבתים וחמישים שנה למחזמר "שיער".

צילום: יותם רונן, יוני ריקנר, רוני כנפו, מאיר ועקנין,רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

דבריו של יו"ר העבודה אבי גבאי אמש בערוץ 2 חוללו סערה והבוקר הוא חזר על אמירותיו במהלך סיור בצפון. טל שלו הכתבת הפרלמנטרית וח"כ מיקי רוזנטל ממהמחנה הציוני על האמירה המסעירה.

שנת הלימודים האקדמית תיפתח ביום ראשון הקרוב. משה שטיינמץ , הכתב לענייני חינוך חושף היום בפרסום ראשון את מספר הדיווחים על הטרדות מיניות באוניברסיטת בן גוריון שבנגב.

שניים עשר מפגינים נעצרו אמש בהפגנות הפלג הירושלמי הקיצוני בבני ברק ובירושלים.
במהלך ההפגנות תועד שוטר מאיים על המפגינים בירי.
יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים, על הסיבה להפגנות ותגובת המשטרה.

עונת ה-NBA תיפתח מחר בצל הקרב של כוכבי הליגה קרי ולברון נגד הנשיא טראמפ, עידן ויניצקי מוואלה ספורט ודניאל זילברשטיין מערוץ הספורט על מה שצפוי.

האם הראוטר שלכם שנראה תמים עובד נגדכם ויכול לסכן אתכם? מתברר שמיליוני ראוטרים בעולם חשופים להשתלטות עוינת. אמיר כברי מנהל טכנולוגיות ESET ישראל,הסביר איך אפשר להתגונן.

המחזה "שיער" עלה היום לפני 50 שנה לעל הבמה באוף ברודווי. צדי צרפתי, שכיכב בגרסה הישראלית בשנת 1970 וביים אחת בשנות ה-90, על המחזה האלמותי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully