וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החייזרים מגיעים": טען שהגיע מהעתיד וכדור הארץ בסכנה גדולה

23.10.2017 / 9:03

השוטרים שניגשו לעצור בחור שיכור הופתעו לשמוע ממנו נבואה קודרת: "זה יקרה בשנה הבאה, צריך לברוח כמה שיותר מהר". הוא סיפר שהוא נוסע בזמן כי החייזרים מילאו את גופו באלכוהול ושהגיע מ-1948

הטריילר לסרט "היום השלישי: התחדשות"/FOXMOVIES

בסרטון – הטריילר לסרט "היום השלישי 2" – ככה תראה פלישת החייזרים?

"החייזרים יגיעו בשנה הבאה ואנחנו צריכים לדאוג לברוח מפה כמה שיותר מהר", זוהי הנבואה המשעשעת והמעט מלחיצה ששמעו שוטרים שהגיעו לעצור אדם שיכור שהפריע לסדר הציבורי בקספר, ווייומינג שבארצות הברית. בריאנט ג'ונסון, שעל פי עדויות השוטרים הסריח מאלכוהול ודיבר בצורה לא ברורה, ומאוחר יותר נמצא כי בדמו יש אלכוהול בריכוז של 0.136 אחוזים, טען כי טייל בזמן והגיע משנת 2048 כדי להזהיר את המין האנושי מפני הפלישה האלימה של יצורים מחוץ לכדור הארץ- שתתקיים בשנה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סוף העולם קרוב? ג'ונסון טען שכדאי לברוח בהקדם/מערכת וואלה, צילום מסך

על פי דו"ח המעצר של ג'ונסון, הוא לא ציין את הזמן המדויק בו צפויים לנחות בו ה"אורחים" הלא רצויים, אלא רק שזה יקרה ב-2018. הוא סירב לדבר עם אחיות או רופאים וחזר פעם אחר פעם על בקשתו להיפגש עם "נשיא" העיירה, כך סיפרו השוטרים. הוא טען בפניהם כי הוא מסוגל לנסוע בזמן בזכות העובדה שהחייזרים מילאו את גופו באלכוהול. לטענתו, עמד על "משטח ענק" כשלפתע מצא את עצמו בשנת 2017, למרות שלדבריו היה אמור להישלח לשנת 2018 - השנה בה יפלשו החייזרים לכדור הארץ.

לפי הדיווח באקספרס הבריטי, ג'ונסון הועבר למתקן מעצר, שם ימשיך כנראה להוכיח את צדקתו. עכשיו אתם אולי צוחקים עליו, אבל כולנו נרגיש רע מאוד עם עצמו אם יתגלה שהוא צודק.

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully