וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה הישראלית שנפצעה בנפילה מסוס במהלך טיול בגאורגיה

16.10.2017 / 16:45

אורית גור בת ה-44 נפצעה כשרכבה על סוס, שככל הנראה נבהל והטיח אותה באדמה. היא נותחה בבית חולים מקומי ולאחר מכן הושבה לארץ ואושפזה בבית החולים שיבא למשך שמונה ימים, שם נקבע מותה היום. משפחתה מסרה כי תתרום את איבריה

אורית גור, ישראלית שנפלה מסוס ונהרגה בגאורגיה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אורית גור עם בעלה, בתמונתם האחרונה בגאורגיה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

אורית גור בת ה-44 שנפצעה באורח קשה בנפילה מסוס במהלך טיול בגאורגיה מתה היום (שני) מפצעיה בבית החולים שיבא שבתל השומר. גור נפצעה לפני כשבוע כשרכבה על סוס שככל הנראה נבהל והטיח אותה באדמה. היא איבדה את הכרתה ופונתה לבית חולים מקומי שם נערך לה ניתוח חירום. בסיוע שגריר ישראל במדינה הוטסה גור לארץ ואושפזה במשך שמונה ימים במחלקת טיפול נמרץ, שם הוגדר מצבה אנוש.

היום בשעות הבוקר נקבע כי היא סובלת ממוות מוחי. משפחתה מסרה כי היא מתכוונת לקיים את צוואתה ולתרום את איבריה. אביה של אורית ממתין מזה שלוש שנים להשתלת כליה.

אורית גור שנהרגה מנפילה מסוס בגאורגיה. באדיבות המשפחה
גור עם בעלה/באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר מתה מפצעיה ורד אביישר, מטיילת ישראלית שנפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בנפאל. אביישר, בת 26 מקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן, הייתה חלק מקבוצה של מטיילים ישראלים שהתהפכו במהלך נסיעתם במסלול האנאפורנה. שמונה מטיילים ישראלים נוספים נפצעו באורח קל.

מבצע החילוץ של הגופה, שבו השתתף גם שליח חב"ד במדינה הרב חזקי ליפשיץ, נמשך 15 שעות. לאחר מכן, הגיעה הגופה לבירה קטמנדו. האנאפורנה הוא רכס בהרי ההימלאיה ונחשב לאחד ממוקדי התיירות המרכזיים בנפאל, שמושך אליו גם מטיילים ישראלים רבים.

"ורד שלנו נהרגה בתאונה בטיול בנפאל", כתבה דודתה רחל בפייסבוק. "אני בוכה ויחד עם זאת לא מאמינה. איך מספרים לילדים שבת דודתם האהובה לא תחזור? איך מספרים לעצמנו?".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביישר/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully