וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30 נהרג בהתנגשות כלי רכב באופנוע בירושלים; 2 נפצעו קשה

16.10.2017 / 14:28

רוכב האופנוע נהרג בהתנגשות עם כלי רכב ברחוב בצלאל בזק. הנוסע שהרכיב על האופנוע נפצע באורח קשה, כמו גם נהג הרכב. הפצועים פונו לבית החולים שערי צדק בעיר. "מעוצמת ההתנגשות, הרוכב נלכד כשהוא ללא דופק וללא נשימה"

צילום: מד"א

גבר כבן 30 נהרג היום (שני) בתאונת דרכים בירושלים, שבה היו מעורבים כלי רכב ואופנוע. בתאונה, שאירעה ברחוב בצלאל בזק, נפצעו עוד שני גברים כבני 20 ו-30 באורח קשה. הם פונו לבית החולים שערי צדק.

הפרמדיקים של מד"א, ראם נעימי ואיציק אסרף, שטיפלו בפצועים, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי לאופנוע עם שני רוכבים. מעוצמת ההתנגשות, רוכב האופנוע נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו, הרוכב השני שנפגע באורח קשה סבל מחבלת בטן ופונה במהירות לבית החולים שערי צדק בניידת טיפול נמרץ של מד"א. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 30 שנפצע בראשו טופל בשטח ופונה גם כן במצב קשה לבית החולים שערי צדק".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי על מטוס חיל האוויר בלבנון: צה"ל הפציץ בסוריה
אליה קדוש תישאר במעצר בתנאי אשפוז; אביה התפרץ על השופט
שנה וחצי לאחר הפיגוע בשרונה: המחבלים הורשעו ב-4 עבירות רצח

תאונת דרכים של כלי רכב ואופנוע ברחוב בצלאל בזק סמוך לצומת ניות בירושלים 16 באוקטובר 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

אתמול נהרג רוכב אופנוע בן 19 מפגיעת רכב סמוך למושב בוסתן הגליל. נהג הרכב הפוגע ונוסע נוסף אשר היה עמו, שניהם בני 22, נפצעו באורח קל וטופלו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, עמוס דדון, סיפר אתמול: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רוכב אופנוע צעיר כבן 19 שוכב על הכביש במרחק של כ-200 מטר מהאופנוע שהתפרק לחלוטין, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully