וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת "ערפדים" במלאווי: חמישה נרצחו כי נחשדו בשתיית דם אדם

שמעות שפשטו במדינה האפריקנית הענייה הביאו למעשי הרג של המונים בחשודים במעשי כישוף. הנשיא הורה על עוצר יומי במטרה למנוע מעשי הרג נוספים. האו"ם פינה את עובדיו משני מחוזות מחשש לחייהם

תור לחלוקת מזון בכפר במלאווי, ספטמבר 2016. GettyImages
נחשבת לאחת המדינות העניות בעולם. אזרחים בתור לקבלת מזון במלאווי/GettyImages

לפחות חמישה בני אדם נהרגו במלאווי, לאחר שנחשדו כ"ערפדים". על פי הדיווחים המקומיים, החמישה נהרגו בידי המון זועם בדרום המדינה האפריקנית, בטענה כי נהגו לשתות את דמם של בני אדם כחלק מטקס רוחני שקיימו. בעקבות אירועי הלינץ' ההמוניים, החליטה הממשלה המקומית על הטלת עוצר בן עשר שעות בין 7:00 ל-17:00, שבמסגרתו נאסרה התנועה ברחובות.

האו"ם הודיע על פיניו עובדיו משני מחוזות במדינה מחשש שבהלת הערפדים תביא לפגיע בחייהם. על פי דוח שפרסם הארגון, מקור השמועות על ערפדים הוא במוזמביק השכנה. טרם ברורה הסיבה לפריצת גל השמועות, ועדי ראייה מסרו כי כפריים הקימו מחסומי דרכים בכמה מחוזות כדי ללכוד "ערפדים" נמלטים.

נשיא מלאווי פיטר מותריקה הודיע כי ישלח צוות שיחקור את מעשי הרצח "המדאיגים מאוד את הממשלה". המדינה שנמצאת בדרום מזרח אפריקה, נחשבת לאחת העניות בעולם והאמונה בכישוף ובעבודת אלילים נפוצה באופן נרחב. גל אלימות בעקבות שמועות על "ערפדים" התפשט המדינה גם בשנת 2002.

עוד בוואלה! NEWS:
"ישראל חשפה האקרים רוסים שגנבו מידע מה-NSA"
מנהיג האופוזיציה בקניה פרש מהתמודדות בבחירות החוזרות לנשיאות
נמנע מעימות שאינו יכול לנצח: נשיא קטלוניה נרתע מהשלכות העצמאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully