וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור שלג רוסי, מפולת כדורגלנית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

10.10.2017 / 14:00

צילום: רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:נועה לוי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ מעלה כל הזמן את רף הרטוריקה נגד צפון קוריאה עד כדי איומים מפורשים במתקפה צבאית, כאשר במקביל מתרבים הסימנים שהוא מתקשה לשלוט ובעיקר בעצמו. עומרי נחמיאס הכתב בוושינגטון עם הפרטים.

קליפורניה בוערת: לפחות עשרה הרוגים ועשרות פצועים, מצב חירום הוכרז בשלושה מחוזות בצפון המדינה . ירון גילינסקי, ישראלי שמתגורר באיזור עם הפרטים.

שיחות הפיוס בין חמאס לפתח מתחדשות היום בקהיר, עודד גרנות פרשן לעניני ערבים על עתיד השיחות.

לשר המודיעין והתחבורה ישראל כץ יש שאיפות פוליטיות גדולות אבל הוא נזהר מלהכריז מלחמה על מנהיגותו של בנימין נתניהו. השר התארח בתוכנית וואלה Talk שתשודר באתר בסוף השבוע.

מסתמן כי לא יוגשו כתבי אישום נגד המעורבים בפרשת החיילת שהתמוטטה בכלא 4 ולאחר מכן נפטרה. הכתב אמרי סדן עם הפרטים.

כדור השלג של מעורבות רוסיה בבחירות בארה"ב הולך וצובר תנופה. כל יום גילויים חדשים על איך שליחיו של פוטין חדרו לענקיות הרשת הגדולות כדי להפיץ פייק ניוז על הילארי קלינטון. האחרונה לפי שעה לחשוף את הבעיה היא גוגל. דניאל זירי עם הפרטים מניו יורק.

עוד קמפיין נגמר באכזבה ואנחנו שוב נשארים לראות את המונדיאל מהבית. איציק יצחקי מוואלה ספורט עם הפרטים.

רק זה היה חסר: קטטה בין שתי איוונקה למלניה- נשותיו של דונלד טראמפ. הגברת הראשונה מול האישה הראשונה. נאוה סילוורה מוואלה אופנה, על קרב הדיוות.

הטריילר לסרט השמיני בסדרת מלחמת הכוכבים, אחרוני הג'די פורסם. תומר ספירשטיין, מנהל הרשתות החברתיות וחובב הסדרה על כל מה שאפשר לדעת על הסרט הבא.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully