וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם ברחבי ישראל ופרשת ההטרדות המיניות שמסעירה את הוליווד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

8.10.2017 / 14:00

היורה שהביא איתו הצפות, הרוגה בתאונת דרכים בנפאל, שוב נורתה רקטה מעזה, הפרשה שמסעירה את הוליווד, מצרים במונדיאל והמלצות לטיולים בשבילי ישראל בחופשת חול המועד.

צילום:יותם רונן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

היורה, הגשם הראשון, מביא איתו גם נזקים: מפל התחנה המרכזית טבריה, הצפות, הפסקות חשמל ומטיילים רטובים באמצע הטיול. אלי אשכנזי הכתב בצפון עם כל הפרטים.


מטיילת ישראלית, ורד אביישר מעין הנצי"ב, נהרגה בתאונת דרכים במהלך טיול ג'יפים בנפאל, שמונה מטיילים נוספים נפצעו. הכתבת דנה ירקצי עם הפרטים וחזקי ליפשיץ, שליח חב"ד לקטמנדו , על החילוץ.

רקטה שוגרה אתמול בערב מעזה לעבר שטח ישראל. צה"ל הגיב בירי. כל זה קורה כשברקע משא ומתן לפיוס בין הפתח לחמאס. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי עם הפרטים.

פרשה חדשה מסעירה את הוליווד - פרשת ההטרדות המיניות של המפיק הארווי ווינסטיין שחשף הניו יורק טיימס. ווינסטיין פוטר הלילה מניהול חברת ההפקה שייסד יחד עם אחיו. דניאל זירי דיווחה מניו יורק .


25 שנים נבחרת מצרים לא העפילה למונדיאל, ואתמול, כשזה סוף סוף קרה, בדקה ה-95 של המשחק הכמעט אחרון בטורניר המוקדמות, אי אפשר היה לעצור את הטירוף. כתבי וואלה ספורט עידן ויניצקי ואורן יוסיפוביץ מסכמים את הדרמה.

לפני סיום חופשת סוכות הבלתי נגמרת, אם אתם מחפשים רעיונות למסלולי טיול בטבע, זיו רינשטיין עורך וואלה תיירות מצטרף עם ההמלצות הטובות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully