וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית בטשקנט, מונטריאול והוליווד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

8.10.2017 / 14:00

צילום: יותם רונן,אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:נועה לוי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


כתבי אישום הוגשו היום נגד חמישה צעירים שתקפו באלימות מאבטחים בבי"ח איכילוב. דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS דיווחה מבית המשפט.

אחרי שהבטיח במהלך הבחירות להעביר את שגרירות ארצות הברית לירושלים, הנשיא טראמפ אומר הלילה בראיון כי הוא מעדיף קודם לתת הזדמנות לשלום בין ישראל לפלסטינים. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון עם הפרטים. עורך חדשות החוץ, אורן נהרי על הזירה של טראמפ.


חקירת רציחתו של ראובן שמרלינג , תושב אלקנה שנמצא בשבוע שעבר ללא רוח חיים בכפר קאסם כשעל גופתו סימני אלימות קשים, נמשכת.
אבי אשכנזי, הכתבלענייני משטרה על ההתקדמות בחקירה.

סוף השבוע הזה היה בסימן גאווה ישראלית בענפים האולימפיים, עם מדליית הכסף ההיסטורית באליפות העולם של ארטיום דולגופיאט, ומדליית הזהב של הג'ודוקא שגיא מוקי בתחרות גרנד-פרי בטשקנט. יניב טוכמן מוואלה ספורט על ההישגים ושגיא מוקי בראיון מטשקנט.

אחרי השנה שהפכה אותה לכוכבת בינלאומית, רשמה גל גדות לפנות בוקר עוד הישג יוצא דופן כשנכנסה לנעליהם הגדולות של אדי מרפי, טינה פיי, אלק בולדווי ועוד שורה ארוכה של קומיקאים וכוכבי תרבות והפכה לישראלית הראשונה שזכתה להנחות את תכנית המערכונים המיתולוגית של רשת NBC סטארדיי נייט לייב.

חול המועד סוכות ולילדים עוד מחכה כשבוע חופש: אז מה עושים, ובעיקר איך עושים את זה בלי להוציא הון. ליאור נאור עם כמה הצעות לבילוי בחינם.

ללנים בסוכה כדאי להיות ערוכים, כי החל ממחר זה קצת ריסקי בלילות בגלל צפי לגשם. טל שמאי עם התחזית לחול המועד.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully