וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 חודשי מאסר לנהג האוטובוס שגרם למותה של נערה במנהרות הכרמל

4.10.2017 / 0:00

ביילין מקונן הורשע בגרימת מוות ברשלנות בגין תאונה שאירעה בחודש אפריל 2016, שבה נפצעו בנוסף 14 נוסעים. משפחתה של הנערה ההרוגה: "סומכים, מכבדים ומקבלים כל החלטה של בית המשפט"

צלמים זמניים מורשים

בית משפט השלום בחיפה גזר אתמול (שלישי) עונש של 14 חודשי מאסר על ביילין מקונן, נהג אוטובוס שהורשע בגרימת מוות ברשלנות בגין תאונת דרכים לפני כשנה וחצי, בחודש אפריל 2016, שבמהלכה התנגש בקיר במנהרות הכרמל. נערה בת 17 נהרגה ו-14 בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, בהם חייל שאיבד את ידו.

בגזר הדין נמתחה ביקורת על רשלנותו של מקונן שנבעה מחוסר תשומת לב במהלך הנהיגה, שעל פי קביעת בית המשפט לא היה רגעי. עוד נקבע כי רשלנותו "נמצאת ברף הבינוני" וכי תוצאות התאונה הקשות ביותר לא היו תוצאה של תקלה. בית המשפט דחה את טענות סנגוריו של מקונן שביקשו להמיר את עונשו בעבודות שירות וגזר עליו מאסר בפועל וכן שמונה חודשי מאסר על תנאי.

ממשפחתה של אור אלבז שנהרגה בתאונה נמסר: "לא הגענו לבית המשפט ולא רצינו לראות את הנהג הנאשם ולא להשפיע על בית המשפט וההחלטות של השופט. איבדנו את היקר לנו מכל את הבת היחידה שלנו , אנחנו סומכים, מכבדים ומקבלים כל החלטה של בית המשפט".

14 חודשי מאסר בפועל נגזרו על ביילין מקונן, נהג האוטובוס שהורשע בגרימת מוות ברשלנות במנהרות הכרמל. מערכת וואלה! NEWS
מקונן במהלך הדיון, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully