וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בערב פסח 2014: שני מאסרי עולם ו-16 שנה לרוצח ברוך מזרחי

2.10.2017 / 14:47

העונש נגזר על זיאד עווד, בנוסף לפיצויים שיחויב להעביר למשפחת מזרחי, בסך רבע מיליון שקלים, בגין הרצח ליד קריית ארבע. אלמנתו של מזרחי זעמה אחרי מתן העונש: "חיות על שתיים נהנות ממנעמי החיים. הממשלה חייבת לגזור עונש מוות למחבלים"

צילום: יוני ריקנר

בית הדין הצבאי בכלא עופר גזר היום (שני) על המחבל זיאד עווד שני מאסרי עולם ועוד 16 שנות מאסר, בגין רצח ניצב משנה ברוך מזרחי, בפיגוע ליד קריית ארבע בערב פסח 2014. בנוסף, יפצה המחבל את משפחת מזרחי ב-250 אלף שקלים.

"מדינת ישראל מאפשרת לחיות מהלכות על שתיים להמשיך ולחגוג על חשבון כולנו", אמרה הדס, אלמנתו של מזרחי, לאחר מתן העונש. "מבצעי הפיגועים נהנים ממעטפת הטבות מופלאה. יושבים פה על סיר הבשר ונהנים ממנעמי החיים, מקבלים מענק מהרשות הפלסטינית ואספקה מהצלב האדום, שלא הייתה מביישת מסעדת יוקרה במרכז תל אביב. צריך לשים סוף לחגיגה - על ממשלת ישראל לקדם עונש מוות למחבלים", הוסיפה.

משפחתו של ברוך מזרחי שנהרג בפיגוע ירי, אפריל 2014. באדיבות המשפחה
מזרחי המנוח ואלמנתו, הדס/באדיבות המשפחה

מזרחי, בן 47 במותו, שימש כראש מדור סיגינט באגף חקירות ומודיעין במטה הארצי של משטרת ישראל. למשטרה הצטרף שלוש שנים לפני שנרצח, בתום שירות קבע של 25 שנים בצה"ל, שאותו סיים כקצין בדרגת סגן אלוף ביחידת המודיעין 8200.

בפיגוע שאירע שעות לפני ליל הסדר, נפצעה גם אלמנתו שהייתה עמו במכונית. היא פונתה אז במצב בינוני לשערי צדק, לאחר שנורתה בפלג גופה העליון. לבני הזוג חמישה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully