וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע בקנדה: נהג רכב מסחרי נעצר לאחר שדרס חמישה

המשטרה באדמונטון הודיעה כי היא חוקרת את דריסתו של שוטר תנועה ושל ארבעה הולכי רגל בשתי תקריות נפרדות בעיר, כאירועי טרור. החשוד בדריסה, בן 31 המוכר למשטרה, נעצר לאחר מרדף משטרתי. בכלי הרכב נמצא דגל דאעש

חשד לפיגוע דאעש בקנדה - משטרת אדמונטון עצרה חשוד בביצוע פיגועי דריסה ודקירה, במשאית נמצא דגל דאעש. מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה באדמונטון, הלילה/מערכת וואלה! NEWS

משטרת קנדה הודיעה היום (ראשון) כי היא חוקרת שני אירועי דריסה שהתרחשו הלילה בעיר אדמונטון במרכז המדינה כאירועי טרור. שוטר שעסק בהכוונת התנועה מחוץ למשחק כדורגל בעיר נדרס על ידי כלי רכב והותקף לאחר מכן בסכין. לאחר האירוע ניסה נהג כלי הרכב המסחרי לדרוס ארבעה הולכי רגל נוספים, ובהמשך נמלט מהמקום ונעצר לאחר כשעתיים. המשטרה המקומית מסרה כי ברכבו נמצא דגל של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

המשטרה המקומית הודיעה כי מצבו של השוטר אינו מסכן חיים. מעט לפני חצות עצר הנהג החשוד במחסום משטרתי ונעצר במקום. משטרת אדמונטון מסרה כי ככל הנראה הדורס שהיה מוכר למשטרה פעל לבדו, אך לא מן הנמנע כי אחרים היו מעורבים בתקרית. ראש העיר דון אייבסון מסר בהמשך כי התקרית מוגדרת כ"פיגוע של זאב בודד". לדבריו, לתושבים אין כל סיבה לבהלה בעקבות התקרית.

בחודש שעבר אירעו שני פיגועי דריסה בחבל קטלוניה שבספרד. הראשון בשדרות לה רמבלה בברצלונה, שם נרצחו 15 בני אדם ויותר ממאה נפצעו; והשני בעיר קמברילס שמדרום לברצלונה, שם נרצחה אישה אחת ונפצעו שישה נוספים. חמשת המחבלים שביצעו את הפיגוע בקמברילס נהרגו במקום, והנהג הדורס בברצלונה נהרג לאחר מצוד. המחבלים זוהו בהמשך בידי הרשויות כחברי תא טרור אסלאמי המזוהה עם דאעש.

(עדכון ראשון: 18:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully