וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בספרד ובילויי סוכות: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

1.10.2017 / 14:00

צילום:אבי כהן, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

הדרמה בספרד בעקבות משאל העם על עצמאות החבל הקטלוני: דיווחים בברצלונה על כך שהמשטרה ירתה כדורי גומי על המצביעים. הישראלית ענבר דרור דווחה מברצלונה ואורן נהרי עורך חדשות החוץ עם הפרטים.


פרשת התקיפה באיכילוב: המשטרה עצרה הלילה שלושה חשודים שהסתתרו בדירה בבת ים, אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה עם הפרטים מבית המשפט בתל אביב שם הובאו החשודים להארכת מעצר ושני מקרי תקיפה נוספים של צוותים רפואיים.

אחרי שנדמה היה שהושג הסכם עם הנכים והמחאה נגמרה, הבוקר היא שוב מתחדשת. דנה ירקצי, הכתבת
לענייני רווחה עם הפרטים.

היום יום הקשיש הבינלאומי ובו מתפרסם דוח מבקר המדינה בנושא סיעוד. אבל בינתיים העימות השנתי בין האוצר להסתדרות עלול להותיר מאות אלפי ישראלים ללא ביטוח סיעודי. דנה ירקצי, הכתבת לענייני רווחה עם הפרטים .

מחר זה יקרה: משלחת של פתח תגיע לרמאללה אחרי 10 שנים של נתק בין הגדה לרצועה. אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים,על מה שצפוי מחר.

סוף עצוב לחיפושים אחר המטיילת הישראלית הילה לבנה, קצת לפני כניסת יום הכיפורים הודיעו בני המשפחה כי הם מצאו את גופתה. חיליק מגנוס, מאנשי יחידת החילוץ עם הפרטים מקירגיסטן.


הוא זכה בשני גביעי אירופה ובגביע הבין-יבשתי עם מכבי תל אביב ומקום שני באליפות אירופה עם נבחרת ישראל , אבל זה ללא ספק היה אחד משיאי הקריירה שלו: מיקי ברקוביץ נכנס אתמול להיכל התהילה של פיב"א. אהרלה וייסברג מוואלה ספורט על הרגעים הגדולים.

אם אתם מחפשים בילוי משפחתי לסוכות: אחד הבילויים הכי לוהטים היום בזירת התרבות בישראל היא תערוכה במוזיאון ישראל של האומן הסיני איי ווי ווי, שהוא גם אקטיביסט פוליטי. אוצרת התערוכה, מירה לפידות עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully