וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בארגון פשע חשודים בתקיפת המאבטחים בביה"ח איכילוב

29.9.2017 / 14:20

מצוד מתנהל אחרי שלושה חשודים במעורבות בתקיפת המאבטחים בבית החולים בתל אביב שבה נפצעו שלושה באורח קל-בינוני. "החשודים מנסים להימלט, אך אנחנו יודעים את זהותם ומשקיעים מאמצים רבים לאתרם", מסר גורם במשטרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

התקיפה בבית החולים איכילוב: עדכונים אחרונים

- המשטרה מנהלת מצוד אחר שלושה חשודים
- החשודים: בכירים בארגון פשיעה
- בתקיפה בבית החולים איכילוב נפצעו שלושה מאבטחים באורח קל-בינוני
- במשטרה מדגישים: כל החשודים עדיין בארץ, שאלה של זמן עד שייעצרו

במשטרה מנסים לאתר שלושת חשודים שהיו מעורבים אתמול (חמישי) בתקיפת המאבטחים ואנשי הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב. כוחות בילוש, מודיעין וסיור של משטרת לב תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה שלומי שגיא, פועלים בניסיון לאתר שלושה חשודים, חברים בארגון פשיעה המוכרים למשטרה כעבריינים בכירים.

אתמול נעצר חשוד בתקיפה, תושב ראשון לציון, ומעצרו הוארך היום בארבעה ימים. לפי גורם במשטרה, "כל החשודים שוהים כרגע בישראל, ומנסים להימלט. הוצאנו נגדם צווי מעצר, אנחנו יודעים את זהותם, ואנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לאתר אותם. אין להם לאן לברוח, וזו רק שאלה של זמן עד שנשים עליהם את היד".

"אנחנו מנסים להגן על הצוות הרפואי אבל לא האמנתי שאמצא את עצמי באירוע כזה חמור בעבודה", סיפר אתמול בשיחה עם וואלה! NEWS נתי, מאבטח בחדר המיון של בית החולים, על התקרית שבה הותקף יחד עם שני מאבטחים נוספים בידי קרובי משפחתה של צעירה שטופלה במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה מאבטחים בבית החולים איכילוב הותקפו; מטופלת ואביה נעצרו
מה בפנים ומה בחוץ? דיוני ועדת סל הבריאות יחלו כבר השבוע
ארה"ב מתנערת מדברי השגריר לוואלה! NEWS: "אין שינוי מדיניות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתי, בן 25 ששירת בעבר בחטיבת גבעתי, סיפר כי במהלך משמרת הלילה שמע צעקות ומיהר אל דלפק המיון הפנימי, שם ראה את הצעירה ואדם נוסף מתנפלים על אחד המאבטחים במקום. בתקרית נפצעו קל-בינוני שלושה מאבטחים.

"משכתי את הגבר הצידה וביקשתי ממנו להירגע ולא להפריע לפעילות הצוות הרפואי. הבחורה החלה לחמם את הגבר שהיה לצידה ואמרה לו שהוא 'קוקסינל שלא מחזיר' והגבר ענה שלא תדאג והוא מביא את האנשים שלו". לדברי נתי בשלב זה הזמינו מבית החולים את המשטרה ולאחר חצי שעה הגיעו חמישה גברים למקום והחלו לתקוף אותו ואת שני המאבטחים הנוספים.

"הם תפסו אותנו ונתנו לנו אגרופים ומכות ממש חזקות. ניסיתי להפריד ולהרגיע אבל פתאום קיבלתי אגרוף חזק לפנים ונפלתי על הרצפה", תיאר את התקיפה. "פתחו לי את הראש ושברו לי שתי שיניים קדמיות. עד עכשיו אני מטופל בעצמי במיון. אני בטוח שאם הם היו מצליחים לעבור אותנו, הם היו מגיעים לרופאים ולאחיות ואז היה נגרם אסון".

(עדכון ראשון: 12:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully