וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: קושנר נרשם כאישה בהצבעה לבחירות

רישומי הצבעה במדינת ניו יורק חשפו כי חתנו של הנשיא כתב שהוא אישה בחלק של המגדר בטופס. עם זאת, אין הוכחה לכך שמדובר בהונאת בחירות אך זה מגיע לאחר שנחשף כי קושנר עשה שימוש במייל פרטי לצרכי עבודה וכי לא חשף את פגישתו עם עורכת דין רוסייה

איוונקה טראמפ והמנהל הבכיר של הבית הלבן, ג'ארד קושנר, מגיעים לפסגת מנהיגי מדינות ה- G20 בהמבורג, גרמניה,. רויטרס
עוד טעות מנהלית. קושנר עם איוונקה טראמפ/רויטרס

ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ויועצו הקרוב, נרשם להצביע כאישה במשך שמונה שנים. בתמונות מרישומי ועדת הבחירות של מדינת ניו יורק, שהגיעו לידי האתר The Wire נראה קושנר מסווג "אישה" בחלק של המגדר. הוא נרשם להצביע בנובמבר 2009 ולא ברור כיצד קרתה הטעות, אולם אין עדויות שמדובר בהונאת בחירות, מאחר שלשם כך היה על קושנר להטעות את הרשויות במכוון.

קושנר או הבית הלבן לא הגיבו על כך, אך המידע התפרסם לאחר שעורך דינו של קושנר אישש את הדיווחים שלפיהם הוא השתמש במייל פרטי לצרכי עבודה – כמו גם אשתו ובתו של הנשיא, איוונקה טראמפ. השימוש במיילים הפרטיים זוכה לתשומת לב רבה לנוכח העובדה כי טראמפ לא הרפה מיריבתו בבחירות הילרי קלינטון בשל פרשת המיילים שבה הסתבכה.

זאת לא הפעם הראשונה שבה קושנר שוגה כך. ביולי נחשף כי הוא לא חשף את פרטי המפגש שלו עם עורכת דין רוסייה יחד עם בנו של טראמפ בזמן שהוא עבר תהליך של סיווג ביטחוני. הוא נדרש לחשוף את כל מפגשיו עם גורמי ממשל זרים בשבע השנים האחרונים והוא נאלץ לכלול את המידע בנספח שהגיש.

בינואר נחשף כי קושנר נרשם להצביע בבחירות לנשיאות בשתי מדינות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully