וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות יום כיפור ותקיפה באיכילוב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

28.9.2017 / 14:00

הקלטות מהבור במלחמת יום כיפור נחשפות, שגריר ארה"ב בישראל על תוכנית שלום קרובה, תקיפה אלימה בבי"ח איכילוב, משלחת הסיוע הישראלית שבה לארץ ממקסיקו, רפי גינת נפרד מדניאל פאר ואיזה מזג אויר צפוי ביום כיפור?

צילום:ניב אהרונסון, ערן גילווארג, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


תקיפה אלימה בבית החולים איכילוב בתל אביב.
המשטרה מנהלת מצוד אחר חמישה גברים שתקפו הלילה שלושה מאבטחים בבית החולים בתל אביב ופצעו אותם. רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים בראיון על התקרית האלימה.

תושבי אום אל פאחם נאשמים בתכנון פיגוע בהר הבית ובכוונה להצטרף לדאעש, הכתב אלי אשכנזי מדווח מבית המשפט בחיפה שם הוגש נגדם היום כתב אישום .

שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן אומר בראיון מצולם ראשון ובלעדי לוואלה! NEWS שהוא צופה שתוכנית שלום אמריקנית תונח על השולחן בתוך כמה חודשים. קטע הראיון המלא יעלה באתר.

משלחת החילוץ הישראלית שסייעה בפעולות חילוץ לאחר רעידת האדמה חזרה ממקסיקו - הכתב אור רביד דווח מנמל התעופה בן גוריון .

הידרדרות במצבו של נער בן 15 שאושפז לאחר שנעקץ ע"י קרציה והוא כעת במצב של מוות מוחי. אביו מאושפז במצב קשה. כתבת הבריאות , רויטל בלומנפלד עם הפרטים.

בהקלטות מתוך הבור של צה"ל במלחמת יום הכיפורים לפני 44 שנים מתפרסמות כעת ובהן הרמטכ"ל דוד אלעזר ושר הבטחון משה דיין מחליטים לשגר את חיים בר לב להציל את גזרת הדרום תוך שהם ומביעים חוסר אמון מוחלט וזלזול ברמטכל אחר - יצחק רבין.את ההקלטות האלה גילה העיתונאי אמיר אורן במהלך תחקיר לסדרה "לא תשקוט הארץ" שהתארח באולפן.

הכורדים רוצים מדינה - כבר הרבה זמן - ועכשיו הם גם סידרו לעצמם משאל עם שבו יותר מ-92 אחוזים אמרו כן רוצים מדינה. כדי לראות את זה מקרוב - נסע העיתונאי סיריל עמאר עורך ומגיש בערוץ הצרפתי של i24NEWS .

מגיש הטלוויזיה דניאל פאר הלך לעולמו בגיל 74 בעקבות אירוע מוחי. פאר, שהיה מהאבות המייסדים של הטלוויזיה הישראלית, הגיש את האירוויזיון, כלבוטק וכמובן את מבט. רפי גינת, שעבד לצידו סיפר עליו.

ואיזה מזג אויר בצפוי ביום הכיפורים? טל שמאי עם התחזית המלאה.


מדרשת שדה בוקר, המוסד שהוא חזונו של בן גוריון ומפעיל שורה של מרכזים חינוכיים, בסכנת סגירה בגלל חוב כספי של שלושה וחצי מיליון שקלים. מנכ"ל המדרשה אורי דיסטניק
יסביר איך הגיעו למצב הזה.


יו הפנר, האיש הפלייבוי והאגדה הלך לעולמו הלילה בגיל 91. האיש שהבין שסקס מוכר ועשה את זה בגדול.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully