וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת אימונים בגולן, אייפון 8 בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

27.9.2017 / 14:00

שני הרוגים בתאונת אימונים בגולן, הקלטות סודיות ממלחמת יום הכיפורים, בהר אדר מנסים לחזור לשגרה, מי יגיעו לטקס ההתיישבות, אייפון 8 בישראל ומדריך אופניים לקראת יום כיפור

צילום:יותם רונן, ניב אהרונסון, רוני כנפו, CNN עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

קצין וחייל נהרגו הלילה בתאונה במהלך תרגיל ברמת הגולן. ארבעה חיילים נוספים נפצעו. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים .

ביישוב הר אדר מנסים הבוקר לחזור לשיגרה אחרי הפיגוע אתמול, משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS דווח.

טקס היובל להתיישבות שייערך הערב מוגדר כאירוע ממלכתי במעמד ראש הממשלה, למרות זאת חברי הכנסת של המחנה הציוני כנראה שלא יגיעו. באולפן התעמתו אבי בוסקילה, מנכ"ל שלום עכשיו ועו"ד נריה מאיר, ראש הנהגה העולמית של בית"ר, תושב רחלים שבשומרון.


רמטכ"ל מלחמת יום הכיפורים דוד אלעזר ושר הבטחון משה דיין לא האמינו לאלוף אריאל שרון, תפסו אותו בשקרים וקבעו שפעל בניגוד לפקודות במהלך המלחמה. הדברים האלה מקבלים אישור בהקלטות שמתפרסמות היום לראשונה כאן באתר במלאת ארבעים וארבע שנים למלחמה.


דרמה הגדולה אצל אלופת המדינה בכדורגל: שיר צדק, בלם הפועל באר שבע, נכשל בבדיקת סמים שערכו לו במוקדמות ליגת האלופות ועלול להיות מושעה לתקופה ארוכה.יניב טוכמן מוואלה ספורט עם הפרטים.

מהלילה אפשר לקנות את האייפון 8 בישראל, באיי דיגיטל מתכננים לכם לילה לבן אבל במקום שתעמדו בחנות תוכלו לעשות את זה מהבית. מייקי לוי כתב וואלה טק דווח מהחנות בתל אביב.

הזמר הצעיר סלבדור סובראל, שהביא לפורטוגל ניצחון היסטורי באירוויזיון האחרון, סובל מבעיית לב חמורה, נמצא במצב אנוש ונלחם על חייו.
אימרי זיו, הנציג של ישראל לאותו אירוויזיון סיפר על עמיתו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully