וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט האריך בחודש את הרחקתו של שלמה פילבר ממשרד התקשורת

25.9.2017 / 16:09

במסגרת חקירת פרשת בזק, בית המשפט האריך את הרחקתו של שלמה פילבר ממשרד התקשורת, בנוסף רשות ניירות ערך הגישה בקשה בהסכמה להארכת התנאים המגבילים בעניינה של מזכירת בזק לינור יוכלמן

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (ב') את התנאים המגבילים בעניינו של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, במסגרת חקירת פרשת בזק. במסגרת ההגבלות, יורחק פילבר מבניין משרד התקשורת בירושלים. פילבר, המורחק ממשרד התקשורת כבר חודשיים, מתנגד להמשך ההרחקה. רשות ניירות ערך ביקשה במהלך הדיון להעמיד את תקופת ההרחקה על חמישה שבועות. השופטת רונית פוזננסקי פסקה כי תקופת ההרחקה תעמוד על חודש בלבד.

כחלק מהתנאים המגבילים ייאסר עליו ליצור קשר עם המשרד. לפי הפסיקה, פילבר יימנע מביקור במשרד התקשורת, לא יצור קשר או עקיף עם העובדים או עובדי משרד המשפטים למעט בנושאים הנוגעים להשעייתו. לפי התנאים המגבילים, פילבר גם לא יעסוק בעניינים הקשורים בקבוצת בזק, לא יצור קשר עם המעורבים בחקירה, ויתייצב לחקירה ככל שיתבקש.

בתוך כך, רשות ניירות ערך הגישה לבית המשפט בקשה בהסכמה להארכת התנאים המגבילים בעניינה של לינור יוכלמן, מזכירת בזק. משך התנאים המגבילים הוא עד ה1.11.17

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש יולי, בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעלי השליטה בחברה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת חברת "יס" – המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן.

עם תחילת החקירה הגישה הרשות לניירות ערך לבית משפט השלום בתל אביב נספח, שבו מפורטים חשדות נגד מנכ"ל התקשורת שלמה פילבר, ולפיהם פעל לכאורה במרמה כדי לקדם אינטרסים של חברת בזק במשרד התקשורת. באותו יום הורה בית משפט השלום לשלוח למעצר בית בן שבועיים את פילבר, וכן הורה על הרחקתו ממשרדו למשך אותו הזמן, עד לדיון היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully