וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההישג של הימין הקיצוני בגרמניה וטראמפ מסתבך עם ה-NBA: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

25.9.2017 / 14:00

התנתקות מוט ההיגוי הביאה לתאונת האפאצ'י הקטלנית, הנכים חוסמים כבישים ומקבלים דוחות, הישג לימין הקיצוני בגרמניה, ספורטאים נגד טראמפ,החלה בהלת חיסוני השפעת, מחזות זמר ועכשיו עם תרגום ומכתש רמון זוכה לתואר בינ"ל

צילום:בני בן סימון, רוני כנפו, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

לראשונה מאז החלה מחאת הנכים, הם קיבלו היום דוחות בגין חסימת כביש. דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS לענייני רווחה עם הפרטים.

צה"ל מפרסם היום את דו"ח הביניים בחקירת התרסקות מסוק האפאצ'י בחודש שעבר בה נהרג רב סרן דודי זוהר . אמיר בוחבוט, פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא עם הפרטים.

אנגלה מרקל אמנם זכתה בכהונה רביעית כקאנצלרית, אבל ההישג הגדול הוא של מפלגת הימין הקיצוני ,אלטרנטיבה לגרמניה ,שהפכה למפלגת השלישית בגודלה.
טל רימון עיתונאית בהנדלסבלאט גלובאל, מדווחת ממערכת העיתון בגרמניה. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS מסביר האם הימין הקיצוני יישאר בגדר קוריוז.

אפילו טראמפ בעצמו לא העריך את עוצמת ההתנגדות לה יזכה כשנכנס לעימות ישיר עם כמה מכוכבי הספורט האמריקני, כשגם מייקל ג'ורדן ורוברט קראפט, נזעקו להגן על ליגת הפוטבול האהובה כל כך באמריקה. עמרי נחמיאס, כתב וואלה! NEWS בוושינגטון עם הפרטים.

לפני כתשעה חודשים אירוע התאבדות של אם שגם רצחה את ילדיה בשריפה בדירתם בירושלים זעזע את המדינה. דו"ח בדיקה פנימי של מערך הכבאות שחושף לראשונה כתב וואלה! NEWS אמרי סדן, מציג כשלים חמורים של מערך הכבאות באותו האירוע.

הקלטות שהגיעו לידי וואלה! NEWS חושפות כי ריאיון שצה"ל מקיים לבנות המצהירות על היותן דתיות חורג משאלות על שמירת שבת וכשרות. יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים, עם הפרטים.

עונת השפעת בפתח, וקופות החולים הגדולות כבר נערכות למבצע החיסונים. השנה יחל פיילוט במסגרתו גם רוקחים יוכלו לחסן ובכך אולי להקל על העומס והתורים.
רויטל בלומנפלד, כתבת הבריאות של וואלה! NEWS דיווחה מסניף קופ"ח בכפ"ס.

אפליקציה כחול לבן תאפשר לכם לצפות במחזות זמר בברודווי בתרגום לעברית. יעל געתון, כתבת וואלה תרבות על הפיתוח .

החל מהערב מכתש רמון יתהדר בתואר שמורת אור כוכבים בינלאומית. זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות , על התואר הנכסף.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully