וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של טורקיה הודחה – בשל פוסט שלעג לקורבנות ההפיכה

23.9.2017 / 16:35

איטיר אסן בת ה-18 זכתה לייצג את המדינה במיס תבל בסין, אך לאחר שהשוותה בין המחזור שלה לבין דם ההרוגים במרד בארדואן המארגנים נאלצו להשיל ממנה את הכתר - יממה לאחר מכן. לטענתה, החשבון לא שייך לה

צילום: רויטרס, עריכה: אריאל תמרין

מארגני תחרות מלכת היופי בטורקיה הדיחו את מחזיקת התואר הנוכחית מכתרה בשל פוסט בטוויטר שהוגדר כעלבון לזכרם של 250 איש שנהרגו בזמן סיכול ההפיכה הצבאית בשנה שעברה. איטיר אסן, בת 18, הודחה אתמול מתוארה, יממה לאחר שהיא זכתה בתחרות ובזכות לייצג את טורקיה בתחרות מיס תבל בסין – בשל פוסט שאותו הם תיארו "בלתי-מתקבל על הדעת".

בתקשורת המקומית דווח כי הערותיה של הדוגמנית ושל הסטודנטית, שנכתבו ביום השנה לציון המרד של 15 ביולי גרמו לסערה ברשת החברתית. עוד דווח כי אסן הכחישה כי החשבון היה שייך לה. לפי העיתון סוזקו, היא כתבה: "קיבלתי מחזור בבוקר של יום השהידים של 15 ביולי. אני מציינת את היום הזה עם דימום המייצג את דמם של הקורבנות".

למרות הכחשותיה, מנהל תחרות מיס טורקיה, קן סנדיקצ'ולו, אמר כי הוועדה אימתה שאסן אחראית לציוץ. "זה לא אפשרי שאנחנו, הפועלים לקידומה של טורקיה בעולם, נקבל דבר שכזה", הסביר את ההחלטה לשלול מאסן כתרה. במקומה, תיוצג טורקיה על ידי סגניתה אסלי סומן.

מלכת היופי של טורקיה איטיר אסן, 21 בספטמבר 2017. AP
לא תייצג את טורקיה. אסן במהלך התחרות/AP
  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully