וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולתי לנשום": האם נחרדה למצוא עכבר במיטת בנה - ואז התברר מה זה באמת

24.9.2017 / 9:43

לורה מאצה מאוסטרליה נכנסה לפאניקה כאשר גילתה מכרסם על המיטה של בנה, ושיתפה את חוויותיה בפייסבוק. הפוסט שלה זכה למאות אלפי תגובות, לייקים ושיתופים, ויש גם טוויסט משעשע לסיפור

צילום מסך

בסרטון - עכבר ונחש שהפכו לחברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עכבר. סטיוארט ליטל החליט לבוא לביתי והקים מחנה על המצעים של הבן שלי". התמונה מהפוסט של לורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך הייתם מגיבים אם הייתם מוצאים עכבר במיטה של הילד שלכם? עם הסיטואציה הלא שגרתית הזו נאלצה להתמודד אמא אוסטרלית, ששיתפה את חוויותיה בקבוצה של אמהות בפייסבוק וזכתה למאות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות. ההלם שתקף את לורה מאצה בת ה-31 והאופן הציורי בו תיארה את ההתרחשויות משכו את הגולשים לכל אורך הדרך, עד הטוויסט המפתיע בסיום.

"היום ראיתי עכבר בחדר של הבן שלי", כתבה לורה, "עכבר. סטיוארט ליטל החליט לבוא לביתי והקים מחנה על המצעים של הבן שלי. ראיתי אותו וקפאתי. הרגשתי כאילו אני לא אמורה בכלל לנשום, האוויר ברח לי מהריאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

היא הסבירה שלא הייתה מסוגלת לחשוב בהגיון, אז היא התקשרה לבעלה שיעזור לה. "הוא ענה לטלפון ואני פשוט אמרתי 'עכבר'", סיפרה, "גמגמתי כי הייתי ממש מפוחדת. זה לא כאילו מדובר פה באיזה מיקי מאוס, זה מכרסם קטן והוא לא בא לפה כדי להכין מרק טעים. הוא יחרבן ויעשה תינוקות בכל מקום ובאוזניים של הבנים שלי והם יזחלו לתוך הפה שלי.. עכברים בתוך הפה שלי!!!"

"בוב, פשוט תוציא אותו מפה או שתהרוג אותו", ביקשה לורה, "'להרוג אותו???', הוא שאל אותי. כמובן שהוא לא ראה את הסרט על המכשפה שהפכה לעכבר. אמרתי לו שיש ילדים בבית, הילדים שלו, ושהוא צריך לבוא כי אני לא יכולה להציל אותם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פשוט תוציא אותו מפה או שתהרוג אותו". לורה מאצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז הגיע הטוויסט...

לורה סיפרה שהיא התחרפנה לגמרי בגלל העכבר במיטה, אך בעלה לא התרשם במיוחד מהפאניקה שלה וצחק עליה בתגובה. הוא עודד אותה להוריד את העכבר מהמיטה עם חתיכת נייר ולזרוק אותו החוצה. היא אזרה אומץ אך כשהגיעה לחדר והתקרבה למכרסם המבעית, היא ראתה משהו קצת שונה - על המיטה של בנה לא היה עכבר אלא רק בובת צעצוע קטנה של נמר.

"אמרתי לעצמי שבחיים לא אספר על זה לאף אחד. בעלי הגיע הביתה ארבע שעות אחר כך ושאל אותי איך הסתדרתי. אמרתי לו 'חבר, התמודדתי עם החרא הזה'", סיכמה לורה את המעשיה המשעשעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הפאניקה הייתה לחינם. הבובה שהייתה מונחת על המיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שבסופו של דבר היא החליטה לספר על החוויה בפייסבוק ורבות מן התגובות לפוסט של לורה הגיעו מהורים ששיתפו סיפורים דומים משלהם. אישה אחת סיפרה איך היא ובן זוגה נחרדו לגלות עקרב בביתם, אך גילו בסופו של דבר שהוא עשוי מפלסטיק. "אין לנו ילדים, זה מה שהפך את זה לכל כך בלתי צפוי", אמרה.

אז מה איתכם? אתם חושבים שהייתם מצליחים לחשוב בהגיון במצב דומה? או שאולי הייתם נתקפים בחרדה אפילו חמורה משל לורה? שתפו אותנו.

  • עוד באותו נושא:
  • עכבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully