וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: מנכ"ל "חלל" נחקר, יועצת משפטית במשרד התקשורת העידה

19.9.2017 / 13:32

הותרו לפרסום שמותיהם של חלק מבעלי בתפקידים שהעידו בשבועות האחרונים במסגרת פרשת בזק, ביניהם מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק, יועצת משפטית במשרד התקשורת ודירקטורים בחברת בזק

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
משרדי בזק במגדלי עזריאלי בתל אביב/מגד גוזני

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (שלישי) לפרסום את שמותיהם של חלק מבעלי התפקידים שהעידו בשבועות האחרונים במסגרת פרשת בזק. בין הנחקרים דוד פולק, מנכ"ל חלל, יצחק אידלמן, יו"ר הוועדה שהקים דירקטוריון בזק לבחינת עסקת בעלי העניין, ויהושע רוזנצוויג, דירקטור שישב בוועדה אף הוא. עורכת הדין איה בן פורת מהלשכה המשפטית במשרד התקשורת העידה בפרשה. על שמותיהם של יותר הנחקרים ושאר פרטי החקירה הוארך צו איסור הפרסום.

אתמול האריך בית המשפט עד ה1 בנובמבר את התנאים המגבילים שהוטלו על בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', וכן על בנו אור אלוביץ', דירקטור בחברה; מנהל קשרי המשקיעים, עמיקם שורר; הסמנכ"לית סטלה הנדלר; מנהל המחלקה הכלכלית בחברת "יס", ירון רענן, וכן על מנהל הכספים ב"יס", אורן ברגמן.

במסגרת הבקשה בהסכמה שהוגשה לבית המשפט, הרחקתו של אלוביץ' ממשרדי בזק ו"יס" תוארך בחודש וחצי נוספים, ואולם הוא יזכה להקלות שבמסגרתן יורשה לו ליצור קשר בענייניה השוטפים של החברה עם בכירים אחרים בה. כמו כן, הוא יורשה ליצור קשר עם מנהלת אגף תכנון תאגידי, מרים יקוטיאל, בנושא התקציב של בזק ויס לשנת 2018.

אור אלוביץ', יו"ר דירקטוריון חלל תקשורת, יוסיף להיות מורחק גם כן ל-45 ימים, אולם יוכל ליצור קשר עם היו"ר דוד גרנות ועם סמנכ"ל הכספים, יהלי רוטנברג. על הסמנכ"לית נדלר נאסר לעסוק בענייני רגולציה של חברת בזק או בעסקאות בעלי עניין עם אלוביץ', לרבות כל קשר עמו או עם חברי דירקטוריון בבזק.

מנהל קשרי המשקיעים, עמיקם שורר, שגם הוא שב לעבודה לפני כחודשיים כמו הנדלר, יוסיף להיות מורחק ממשרדי יס וחלל תקשורת ב-45 ימים נוספים, שבהם ייאסר עליו גם ליצור קשר עם משרד התקשורת. ברגמן ורענן, סמנכ"ל יס ומנהל המחלקה הכלכלית בה, לא יורשו לצאת מהארץ גם ב-45 הימים הקרובים.

תחילת הפרשה ביוני האחרון, אז נעצר אלוביץ' במקביל לאיסוף מסמכים ממשרדי החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב. הוא חשוד שפעל בניגוד עניינים כבעליה של חברת יורוקום ושל בזק. בעניין רכישת מניות של חברת יס, אלוביץ' נחשד שפעל באופן מלאכותי להשפיע על הדיווחים של החברה, וכן שהפעיל בכירים שונים בחברה כדי להשפיע על תהליכים בזמן אמת. החקירה הורחבה גם לחלל תקשורת ולחברת יס, ורשימת הנחקרים כללה בכירים בכל החברות. על החשודים הוטל צו איסור יציאה מהארץ ודרכוניהם נלקחו מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully