וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום נתניהו ועוגות דבש לחג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

19.9.2017 / 14:00

רה"מ נתניהו ינאם הערב בעצרת האו"ם, רוצחי שירי סובול נשלחו למאסר, 3 הרוגים בתאונת דרכים ביבנה, טקס פרסי אופיר יתקיים הערב בצל השערוריה עם שרת התרבות, מי יהיה שיר השנה במצעד השנתי של גלגלצ ומתכון מנצח לעוגת דבש חגיגית.

צילום: יותם רונן, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

ראש הממשלה נתניהו ינאם הערב בעצרת האו"ם , לאחר פגישתו אתמול עם נשיא ארה"ב טראמפ הוא נפגש גם עם נשיא מצרים א-סיסי. טל שלו, שליחת וואלה! NEW לניו יורק דיווחה.

איך מתייחסים בעולם הערבי לפגישת נתניהו- א-סיסי? אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים עם הפרטים.

ולקראת הנאום הערב התארחה באולפן שרת החוץ לשעבר, חברת הכנסת ציפי לבני מהמחנה הציוני.

בית המשפט גזר היום את דינם של המורשעים ברצח הילי סובול - 20 שנות מאסר לרוצח דוד ערן, ושש שנות מאסר לאחות התאומה ששידלה לרצח. אור רביד, כתב וואלה! NEWS דיווח מבית המשפט.


תאונת דרכים קשה לפנות בוקר בכביש 4 סמוך למחלף יבנה. שלושה צעירים נהרגו ושניים נוספים נפצעו קשה מפגיעת משאית. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה עם הפרטים וגם על הגשת כתב אישום נגד הזמר בועז בנאי בעבירות אלימות.

הערב יתקיים טקס פרסי אופיר, בצל השערוריה סביב אי הזמנתה של שרת התרבות. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם הפרטים וההימורים על הזוכים.

35% מהתצרוכת השנתית של דבש בישראל מתרכזת בתקופת חגי תשרי, ובעיקר בראש השנה וזו בהחלט הזדמנות לארח את שף קונדיטור ניר רייכמן מרשת רולדין עם שלל הצעות לחג וגם מתכון אחד.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully