וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים תקפו אדם בחניון - ואז התברר שהוא אמן לחימה. זה נגמר רע

24.9.2017 / 8:14

שני גברים נכנסו לקטטה עם נהג אאודי שהתגלה מהר מאוד כאמן לחימה סטייל ברוס לי שהצליח בבעיטה להפיל אחד מהם לרצפה מול עוברי אורח מבוהלים

LIVELAEAK

זה היה יכול להיות קרב לא הוגן כששני גברים הגיבו באלימות לנהג אאודי בחניון ציבורי, רק שאז להפתעתם הבחור נעמד בתנוחת ברוס לי והתגלה כאמן לחימה חסר רחמים. הקרב האכזרי אירע בשעה 13:50, ב-2 בספטמבר, לעיני קונים מבוהלים מחוץ למרכז הקניות שבעיר נורת'פילד, ברמינגהאם באנגליה.

בסרטון שתועד ע"י אחד מעוברי האורח נראה נהג האאודי משחרר מטח של בעיטות וחבטות בשני הגברים ומפיל אחד מהם בנוק אאוט, לקול צרחות הקהל. עד שהגבר בחולצה הסגולה איבד את ההכרה על הכביש, השניים המשיכו להילחם בבריון על אף שחטפו אגרופים ובעיטות. אמן הלחימה כבר הוכתר ברשת כברוס לי הבא והסרטון צבר מאות אלפי לייקים. אחד כתב בתגובות: "כשאדם נעמד בתנוחת ברוס לי, עדיף לכם לברוח".

מכות בחניון. LIVELEAK, צילום מסך
אמן לחימה נאבק בשניים בחניון לאור יום/צילום מסך, LIVELEAK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קרב מכות סוער בין נשים פרץ באמצע הרחוב - בגלל תספורת

לכתבה המלאה

המשטרה חוקרת כעת את המקרה וקוראת לעדי ראייה שנכחו במקום להיחשף. ב"דיילי מייל" דווח שדוברת משטרת ווסט מידלנדס אמרה: "זה היה אירוע זעם קשה בחניון מרכזי. לא היו נפגעים והחקירות עדיין נמשכות. שום מעצרים לא נעשו". מבית החולים נמסר: "גבר אחד ללא פציעות ניכרות טופל באמבולנס ושוחרר מהמקום. הוא הועבר לטיפולה של המשטרה. אף אחד מהנוכחים לא נפצע קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully