וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת נתניהו-טראמפ בניו יורק והזוכים הגדולים של טקס האמי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

18.9.2017 / 14:00

נתניהו וטראמפ ייפגשו הערב, אלימות השוטרים בהפגנת החרדים אמש, מפגן כוח אמריקני מול קוריאה הצפונית, מחאת הנכים, המצעד השנתי של גלגלצ והלילה הגדול של הזוכים בפרסי האמי.

צילום: גדעון צנטנר, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

רה"מ נתניהו ונשיא ארה"ב טראמפ, יקיימו הערב פגישה בשמונה בערב שעון ישראל, ובמרכזה - איראן. טל שלו שליחת וואלה! NEWS עם פמליית ראש הממשלה מדווחת מניו יורק.
דני דנון, שגריר ישראל באו"ם התראיין מניו יורק לקראת הדיון בעצרת האו"ם מחר.

הרמת הכוסית של המשטרה הבוקר לכבוד השנה החדשה הייתה בצל אלימות השוטרים בהפגנת החרדים אתמול. אבי אשכנזי כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה דיווח מהמטה הארצי בירושלים. דוברת המשטרה מרב לפידות התראיינה בנושא.

אחרי האיומים האמריקנים אמש להשמיד את קוריאה הצפונית אם תמשך במדיניותה, היום מפגן כוח אמריקני באזור. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם הפרטים.

מליאת הכנסת דנה היום במחאת הנכים תחת הכותרת "התעללות הממשלה בנכים" יקי אדמקר, כתב וואלה! NEWS דיווח.

מחר יתפרסמו כאן במשדר חגיגי בוואלה! NEWS תוצאות המצעד השנתי של גלגלצ.דלית רצ'סטר, מגישת המצעד על השנה שהיתה במוסיקה.

זה ללא ספק היה הלילה של סיפורה של שפחה ושל אליזבת מוס שזכו הלילה בטקס פרסי האמי. אילן קפרוב מוואלה תרבות עם הזוכים הגדולים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully