וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשו העימותים בשטחים: ירי לעבר ג'יפ של צה"ל סמוך לחברון

25.11.2000 / 13:15

אין נפגעים; התפרעויות בקלקיליה ובשכם; אתמול נהרגו קצין צה"ל, שרון ארמה בן 25, ואזרח עובד צה"ל, אריאל ג'רפי בן 42; חמישה הרוגים לפלסטינים; דובר צה"ל מכחיש את טענות הפלסטינים כי חיילי צה"ל השתלטו על מוצב פלסטיני באיזור חאן-יונס

לאחר מספר שעות רגיעה, התחדשו לפני הצהרים העימותים בשטחים. פלסטינים ירו אש לעבר ג'יפ של צה"ל סמוך למחנה הפליטים אל-פואר שבהר חברון. לא היו נפגעים וצה"ל לא השיב אש.

צעירים פלסטינים מתפרעים סמוך למחסום הפירות בקלקיליה. צה"ל משיב בירי כדורי גומי. בשכם החלו הפרות סדר במהלך הלוויתם של שני אחים מהכפר קליל, שנהרגו אתמול מפגיעת פגז של טיל על בתיהם.

דובר צה"ל מכחיש את טענות הפלסטינים כי חיילי צה"ל השתלטו על מוצב פלסטיני באיזור חאן-יונס. בטלוויזיה הפלסטינית דווח כי צה"ל העביר לאיזור 35 טנקים נוספים. דובר צה"ל הכחיש גם טענה זו.

הכדור חדר דרך השכפ"צ

אמש התנהלו חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל לפלסטינים, במהלכם נהרגו קצין צה"ל, רב סרן שרון ארמה, בן 25 מאשקלון ואזרח עובד צה"ל, אריאל ג'רפי, בן 42 מפתח תקווה. הפלסטינים דיווחו על חמישה הרוגים.

רס"ן שרון ארמה נורה למוות בידי צלף פלסטיני במהלך תקרית ירי שאירעה סמוך לחטיבה הדרומית של צה"ל ברצועת עזה. ארמה נפצע אנושות מפגיעת קליע בצווארו, הוא הובל לבית החולים, שם נפטר מפצעיו. עדיין לא פורסם מועד הלוויתו.

מוקדם יותר אתמול, במהלך מארב פלסטיני סמוך לכפר עוסרים, הממוקם כשני קילומטרים מזרחית לצומת תפוח, נורה למוות אזרח עובד צה"ל, אריאל ג'רפי. הירי נפתח מכיוון הכפר ופגע בג'רפי, שישב ליד הנהג. הנוסעים במכונית לבשו שכפצ"ים אולם אחד הכדורים הצליח לחדור ופגע בבטנו של ג'רפי. לאחר הירי, המשיך הנהג בנסיעה לצומת תפוח שם ניסה צוות רפואי של צה"ל להחיות את האזרח אך ללא הועיל. ג'רפי הותיר אחריו שלושה ילדים.

במהלך חילופי אש אמש בין כוחות צה"ל לפלסטינים באזור חאן-יונס, נמלטו מאות פלסטינים מבתיהם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully