וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר ניתוח פלסטי באפו - ונותר במצב של זיקפה תמידית ומכאיבה

18.9.2017 / 11:03

בן 45 המכור לניתוחים פלסטיים סבל מתופעה נדירה - זקפה מתמדת, ונאלץ לעבור שיקום כואב על מנת להחלים. לכל מי שלועג לו הוא משיב: "עדיף שתשנאו אותי על מי שאני, על כך שתאהבו אותי על מה שאני לא"

@nevencigi

גבר המכור לניתוחים פלסטיים נותר במצב של זקפה תמידית ומכאיבה, בעקבות ניתוח שעבר באפו. ב"דיילי מירור" דווח על הסטייליסט הקרואטי, נבן ציגנוביץ', שנקלע לסיטואציה הלא נעימה במהלך צילומים לסרט דוקומנטרי שנעשה על חייו, כאשר החל לסבול מפריאפיזם, תופעה נדירה שגורמת לזיקפת איבר המין לזמן ממושך, באופן בלתי רצוני וללא תחושה של חשק מיני המתלווה לזקפה. בהמשך, ניתוח נוסף שעבר הביא לפתרון הבעיה.

נבן בן ה-45, שעבר כבר 12 ניתוחים פלסטיים, מהם שלושה באפו וגם בשפתייים, בבטן ובסנטר, סיפר: "שהיתי באיראן לצורך ניתוח באפי, עבור צוות הצילום שמתעד את חיי. לא תיעדנו את הניתוח עצמו, אלא רק את מפגשי הייעוץ עם הרופא. הייתי שם תחת הרדמה כללית והגבתי לזה בצורה רעה". כוכב הריאליטי עבר את תהליך ההחלמה במשך חמישה ימים בבית חולים בבלגרד, והוא טוען כי מנעו ממנו את האפשרות לשכך את כאביו באמצעות תרופות. "לרוע המזל" סיפר, "לא קיבלתי משככי כאבים בגלל שלא מחלקים אותם כאן לחולים".

עוד בנושא
ברבי, קים, בריטני וקן - כשאנשים שעיוותו את גופם נפגשים
"לא אהבתי את הגוף שלי יותר": הברבי האנושית עברה מהפך

נבן חולם להפוך לכוכב בינלאומי, ולשם כך גם כיסה את כל גופו בקעקועים, אך הוא משוכנע שהתיקון האחרון שביצע באפו ישים אותו על הדרך הבטוחה לעולם הזוהר. "אני מצפה לסרט על עצמי" אמר, "כבר הקדישו לי ספיישל דוקומנטרי. אני חושב שזה אדיר ושזו היא ההתחלה של הקריירה הבינלאומית שלי".

במהלך צילומי הספיישל, נבן אימץ את המוטו: "עדיף שתשנאו אותי על מי שאני, על כך שתאהבו אותי על מה שאני לא". לדבריו, הוא שוקל לבצע עוד מספר הליכים לא ניתוחיים לשיפור המראה שלו, והוא ממש לא מתייחס לאלה שטוענים שהוא רק הולך ומתכער. "פעמים רבות אנשים אמרו לי שנראיתי טוב יותר לפני ניתוח מסוים", הודה, "אבל זה היה לפני זמן רב ועכשיו אני סקרן: איך אפשר לא להיראות טוב יותר כשאתה נראה צעיר בעשרים שנה?".

אז ספרו לנו מה אתם חושבים: מדובר בכוכב הבא או סתם בבחור שמתאמץ יותר מידי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully