וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפורמה מהפכנית בצה"ל וסערה חדשה בבית"ר ירושלים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

14.9.2017 / 14:00

רפורמת החיילים הקרביים, פרטים חדשים על תאונת האפאצ'י, שנה בלי שמעון פרס, הבלוגר הישראלי ששוחרר, סערת השחקן הערבי בבית"ר, התצוגה הלוהטת של ראלף לורן ומה הטרנדים הנחשקים בחתונות בניו יורק?

צילום:בני בן סימון, שלומי גבאי, רוני כנפו, יותם רונן, קובי אליהו, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

הרמטכל אייזנקוט מוביל שורת שינויים והטבות להגברת המוטיבציה לשירות ביחידות קרביות. אמיר בוחבוט, הפרשן לענייני צבא של וואלה! NEWS, על רפורמת הלוחמים ועם פרטים חדשים מחקירת התרסקות מסוק האפאצי בה נהרג רב סרן דודי זוהר . ראש מטה אגף כוח אדם תא"ל מירב קירשנר על הרפורמה.

הבוקר התקיימה אזכרה לציון שנה לפטירתו של נשיא המדינה התשיעי, שמעון פרס. אמרי סדן, כתב וואלה! NEWS מדווח מחלקת גדולי האומה בהר הרצל.

הנשיא טראמפ הגיע להסכם עם הדמוקרטים לפיו הם יתמכו באבטחת גבול מקסיקו בתמורה לגיבוש תכנית לילדי מהגרים, כך לפחות מדווחים מנהיגי הדמוקרטים. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון, עם הפרטים.

הבלוגר הישראלי אלכסנדר לפשין שקיבל חנינה מנשיא אזרבייג'ן אחרי שנידון שם למאסר נחת היום בישראל.
אור רביד, כתב וואלה! NEWS דווח מנמל התעופה בן גוריון.

שוב סערה בנושא שחקן ערבי בבית"ר ירושלים. אופיר סער מוואלה ספורט ויואב בורוביץ מ-I24 NEWS ו"הארץ" עם הפרטים.

התצוגה שעשתה הכי הרבה רעש בינתיים בשבוע האופנה בניו יורק, היא התצוגה של ראלף לורן ששילב בין שתי האהבות שלו: בגדים יפים ומכוניות יוקרה. נאוה סילוורה, מוואלה אופנה הסבירה למה.

אצלנו אולי נגמרה כבר עונת החתונות, אבל בארה"ב הן עדיין בשיאן. דניאל זירי , כתבת וואלה! NEWS בניו יורק על הטרנדים למרות שיעורי הגירושין הגבוהים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully