וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט הירדני ידון בביטול הסכם השלום עם ישראל

25.11.2000 / 9:18

האופוזיציה קוראת לבטל את ההסכם לאור מדיניותה של ישראל נגד העם הפלסטיני; 13 חברי פרלמנט תומכים עד כה בהצעה; ירדן מזהירה את ישראל: נסלק את השגריר הישראלי מעמאן; ערפאת מגיע היום לירדן לדון בצעדים לבלימת המדיניות הישראלית

מאת שי שריג

היום ידון הפרלמנט הירדני בהצעת חוק חדשה, שהוגשה על ידי צירי האופוזיציה, הקוראת לממשלה להכריז על ביטול הסכם השלום עם ישראל, לאור מדיניותה נגד בני העם הפלסטיני.

13 חברי פרלמנט ירדניים חתמו עד כה על הצעת החוק, שתוצג היום עם תחילת דיוני הפרלמנט. ח'ליל חדאדין, הנחשב לאחד מאנשי האופוזיציה הבולטים ביותר בירדן, ניצב בראש המאבק לניתוק כל קשר עם ישראל. לטענת חדאדין ישראל מוכיחה מדי יום כי איננה מעוניינת בשלום, ולכן אין טעם ב"הסכם שלום" עמה. הוא הוסיף כי מאז 94' הפרה ישראל מספר פעמים את הסכמי השלום עליהם חתמה.

ראש הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, ידון היום ברבת עמון עם עבדאללה, מלך ירדן, ועם בכירים נוספים בממלכה, בדרכי ההתמודדות עם הצעדים שנוקטת ישראל נגד העם הפלסטיני.

מקורות בכירים בירדן שבים ומזהירים בימים האחרונים את ישראל כי היחסים בין שתי המדינות מוסיפים להידרדר ועלולים להביא בסופו של דבר לניתוק מוחלט וסילוק שגריר ישראל מרבת עמון, כפי שדורשים חוגים ירדניים רבים בחודשים האחרונים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully