וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הגיוס והאייפון החדש של אפל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

13.9.2017 / 14:00

הסיעות החרדיות תוקפות את בג"צ, ח"כ גוטאה מש"ס התפטר מהכנסת לאחר סערת חתונת אחיינו ההומו, אחות הותקפה על ידי מטופלת בבית החולים רמב"ם וגם כמה יעלה בארץ האייפון החדש של אפל?

צילום: רויטרס, יותם רונן, ניב אהרונסון, יוני ריקנר, שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS.

סערת הגיוס החדשה- איומים והתקפות מצד הסיעות החרדיות אחרי החלטת בג"צ שאין להפלות בין מתגייסים לצה"ל. באולפן המהדורה מתארחים סגן שר הביטחון אלי בן דהן וח"כ יעל גרמן.

אחרי שהותקף על חתונת אחיינו ההומו: ח"כ גואטה מש"ס התפטר מהכנסת. הח"כ שהשתתף באירוע ספג בימים האחרונים ביקורת קשה מרבנים מהזרם הספרדי, ובהם גם כאלה המזוהים עם מפלגתו. ח"כ בן דהן סיפר ליעקב אילון במהדורה כי ח"כ לשעבר גואטה כתב לו הבוקר הודעה ובה סיפר על כוונתו להתפטר: "כשל כוח הסבל, אינני יכול לעמוד יותר בזה. אני קם והולך".

שוב אלימות נגד צוות רפואי - בבית החולים רמב"ם תקפו אתמול מטופלת וחברתה אחות. כתב וואלה! NEWS בצפון אלי אשכנזי עם פרטי התקיפה והתגובה בבית החולים.

אפל השיקה אתמול האייפון החדש שלה, אייפון X, מסך משופר, כמעט ללא שוליים, זיהוי באמצעות פנים וביטול כפתור הבית. האם המכשיר שווה 1,000 דולר וכמה הוא יעלה בארץ, כתב הטכנולוגיה של וואלה! מייקי לוי עם כל התשובות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully