וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרס של "אירמה", ההשקה של "אפל": המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

12.9.2017 / 14:00

דו"ח החינוך של ה-OECD - איפה ממוקמת ישראל? ביום שאחרי הוריקן אירמה פלורידה נראית כמו איזור מלחמה, השר צחי הנגבי תומך בליכודניקים החדשים ואיך ייראה האייפון 8?

צילום:ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

ארגון ה-OECD ארגון המדינות המפותחות, מפרסם דו"ח המשווה בין מערכות החינוך של המדינות החברות בארגון וממנו עולים נתונים לא מחמיאים למערכת החינוך שלנו . אמרי סדן, כתב וואלה! NEWS עם הפרטים.

מבוכה לשר שטייניץ, אחרי שפורסם שחמישה ממקורביו נחקרו במסגרת הסתעפות של פרשת הצוללות, היום מתברר שאחד מהם הוא בן משפחה. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה מדווח.


הרב סרחיו ברגמן, השר לאיכות הסביבה של ארגנטינה התראיין וסיפר על ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בארגנטינה.

אחרי חודשים של מתקפה בתוך הליכוד, הליכודניקים החדשים מקבלים אתמול תמיכה מפתיעה משהו, מהשר צחי הנגבי שהגיע אתמול לכנס התמיכה והסביר בראיון לאולפן מדוע.

מעל שישה מיליון בתים בפלורידה עדיין ללא חשמל והנזק שהותירו אירמה והרווי נאמד כבר במאתיים ותשעים מיליארד דולר. מכה קשה במיוחד חטפו האיים של פלורידה, עד לפני יומיים גן עדן עלי אדמות ועכשיו - חורבן והרס. כתב CNN ביל וויר דיווח מאחד האיים.

האם טראמפ בוחן דרך חדשה ואגריסיבית יותר נגד איראן ושלוחותיה במזרח התיכון? אורן נהרי עורך חדשות החוץ, בשכונה, עם הפרטים.

הערב זה יקרה, אפל תחשוף סוף סוף את האייפון החדש שלה. מייקי לוי, כתב הטכנולוגיה של וואלה טק על המכשיר היקר אי פעם.

שנה מאז חוקק החוק המכיר בבתי מלון כתשתיות לאומיות במטרה לתת דחיפה משמעותית לענף, והיינו מצפים לראות גל של התחלות בניה או לפחות תכנונים על הנייר, אבל המצב בפועל שונה לחלוטין, יעל דראל, כתבת הנדל"ן של וואלה!NEWS עם הפרטים.

מהיום אפשר לטוס מתל אביב ישירות לשנגחאי. כמה זה יעלה לנו? זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם המחירים.

קצת יותר משבוע למצעד השנתי של גלגלצ שישודר כאן בוואלה: איך נולד טודו בום ומי חשב שזהב הוא שיר גרוע?
ג'ורדי, המפיק המוזיקלי של סטטיק ובן אל, מגלה את הסודות לוואלה תרבות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully