וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באיטליה: שוטרים אנסו סטודנטיות אמריקניות שהחזירו ממסיבה

10.9.2017 / 20:43

השתיים - בנות 19 ו-21 - סיפרו כי שני שוטרים הציעו להן טרמפ אחרי שבילו בפירצנה, ואלו ניצלו את היותן שיכורות כדי לאנוס אותן במתחם המגורים. שרת ההגנה: "אירוע חסר תקדים"

חברי יחידת הקרביניירי, ונציה, איטליה, אוגוסט 2017. AP
היחידה כפופה למשרד הביטחון. חברי הקרביניירי בוונציה/AP

שתי סטודנטיות אמריקניות צעירות טוענות כי הן נאנסו על ידי שוטרים בעיר פירנצה שבאיטליה. השתיים – בנות 19 ו-21 – סיפרו כי הן נאנסו בשעות המוקדמות של יום חמישי האחרון, כששני השוטרים, חברי יחידת הקרביניירי, הסיעו אותן ממועדון בעיר. השניים הכחישו את הטענות נגדם, אך שרת ההגנה אמרה כי יש "בסיס" לטענותיהן.

התקשורת במדינה דיווחה כי המשטרה הוזעקה למועדון אחרי שפרצה קטטה במקום. הסטודנטיות סיפרו לחוקרים כי שני שוטרים הציעו להן לקחת אותן בחזרה למגוריהן – שם הן נאנסו בטרם הצליחו לשוב לחדריהן. שתי הצעירות, ממיין ומניו ג'רזי, סיפרו כי הן שתו אלכוהול ועישנו קנאביס באותו לילה, וכי הן פחדו לצעוק בזמן התקיפה.

המשטרה עורכת בדיקות ד-נ-א כדי לוודא את תלונות הסטודנטיות האמריקניות, ותוצאותיהן צפויות בימים הקרובים. ההאשמות נגד שני השוטרים גרמו לזעם בקרב הממסד באיטליה."אונס הוא תמיד דבר חמור, אך יהיה זה חסר תקדים בחומרתו אם הוא בוצע על ידי שוטרים במדים", אמרה שרת ההגנה רוברטה פינוטי.

הקרביניירי היא יחידת משטרה פרה-צבאית, שכפופה למשרד ההגנה. היא פועלת לצד המשטרה הלאומית, הכפופה למשרד הפנים. "אם זה נכון, ואני מקווה שהנושא יתבהר כמה שיותר מהר, מדובר יהיה באירוע חסר תקדים בחומרתו", אמר מפקד צבא איטליה טוליו דל סטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully