וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בתחרות הסקס הפרועה בה הכל קורה באויר?

19.9.2017 / 10:08

אתם נוהגים לנגן לפעמים בגיטרת אוויר כדי להרגיש שאתם חלק מלהקת רוק מפורסמת? אז גם האנשים האלה משתמשים בדמיון - אך בצורה הרבה פחות תמימה. קבלו את תחרות הסקס באוויר - בקרוב הסרט

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

תתארו לכם שילוב בין גיטרת אוויר לסרט פורנו נועז ופרוע, ותקבלו את התחרות שסוחפת את ארצות הברית - אליפות ה"סקס באוויר", בה השמתתפים מקבלים ציונים על הדרך שבה הם מדמים תנוחות מיניות שונות - לבדם על הבמה. האליפות נערכה השנה בפעם התשיעית, והיא משלבת על פי המארגנים שלה "ספורט, אומנות וקומדיה". חלק מהמשתתפים בתחרות לבושים לחלוטין וחלקם מגיעים בבגדים תחתונים, אך אף אחד לא עולה ערום על הבמה.

עוד בנושא
בחן את עצמך - האם אתה מכור לסקס?
הסקס הטוב בעולם: אלו המדינות שחוות הכי הרבה אורגזמות

בתיאור הרשמי של התחרות נכתב: "תחשבו על גיטרת אוויר, רק שבמקום להעמיד פנים שאתם מנגנים בכלי נגינה, המשתתפים ב'סקס אוויר' מפילים לצופים את הלסתות עם מפגשים מיניים עם בן או בני זוג דימיוניים, כשהם משתמשים רק ביכולת שלהם לספר סיפור ובדמיון טהור". לא נשמע כמו משהו שהייתם רוצים להכיר?

התחרות מתרחשת כל שנה במקומות שונים ברחבי ארצות הברית, כחלק מפסטיבלים ואירועים שונים, והיא מעודדת אנשים בכל הגילאים ומעל הגזעים ומבני הגוף שונים להגיע ולהשתתף בה. בכל תחרות יש פאנל של שופטים, ביניהם כוכבי פורנו ומתאבקים, שמעירים על ההופעות ובוחרים מנצח איזורי בכל תחרות - שמעפיל לתחרות הארצית שמתרחשת בכל דצמבר.

הסרטונים שעולים לערוץ היוטיוב של התחרות מספקים הצצה לתופעה יוצאת הדופן, וניתן למצוא שם כמה וכמה דברים שממש לא רואים בכל מקום. בתפריט: איש שמבלה עם פרה בלתי נראית לצלילי 'לדוד משה הייתה חווה', אישה מכוסה בקעקועים שמתענגת על ספה ושלל מתחרים הזויים ומשעשעים אחרים.

הנה כמה דוגמאות

"התחלנו את תחרות סקס האוויר כי חשבנו שהעולם צריך הופעת סקס קומית טובה, מוזרה ותחרותית", אמר מנחה התחרות, הקומיקאי כריס טרו, "כשאנשים מגיעים הם יכולים לצפות לאנרגיות גבוהות, הרבה סיפורי סקס וכנראה למופע הקומי הכי מוזר על פני כדור הארץ". הוא סיפר שאחד הרגעים הכי זכורים לו מהשנים האחרונות היה כאשר אם ובנה הגיעו להתחרות זו בזה, והאמא זכתה.


התחרות הפכה לתופעה כה גדולה, שהסרט עליה כבר נמצא בתהליכי הפקה. הסרט הדוקומנטרי עוקב אחרי המנחה במסעותיו ברחבי ארצות הברית עם המופעים השונים.

אז מה דעתכם? תופעה מצחיקה ולא מזיקה, או טרנד מזיק שצריך להיעלם מהעולם?

בקרוב הסרט

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully