וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה בסוריה, הוריקן בקריביים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

7.9.2017 / 14:00

תקיפה ישראלית בסוריה,השף רפי כהן נעצר, סופת ההוריקן "אירמה" זורעת הרס, ביזיון לאומי לנבחרת ישראל בכדורסל, באיחור אופנתי אורבן אאוטפירס בדרך לישראל , איזה טרנדים מובילים בחתונות האמריקאיות וחידון סטטיק ובן אל- קשה או קללל?

צילום:יותם רונן, אבי כהן, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

דיווחים על תקיפה ישראלית בסוריה. עפ"י גורמי אופוזיציה סורים מדובר במתקן לייצור נשק כימי. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים עם הפרטים, אמיר בוחבוט הכתב הצבאי על משמעות התקיפה ואלוף במיל' יעקב עמידרור, לשעבר ראש המועצה לבטחון לאומי, על ההשלכות האפשריות.

קבלת הפנים שציפתה אתמול לשף רפי כהן,הבעלים של מסעדת רפאל שנמלט מהארץ, עם חזרתו הייתה מעצר, דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS עם הפרטים מבית המשפט.

95% מהבתים באי ברבודה נהרסו ע"י סופת ההוריקן "אירמה", גם האי סן מרטין ניזוק ועד כמה עומד מספר ההרוגים על שמונה. במהלך הלילה חלפה הסופה בפורטו ריקו ומשם דווחה כתבת CNN ליילה סנטי. בסוף השבוע היא אמורה להגיע לפלודיה בה הוכרז מצב חירום. חמדת בר הישראלית דווחה על ההערכות במיאמי..

ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקים- אתמול תבוסה בהפרש הגדול ביותר אי פעם במשחק בית מול יריבה בינונית, והמאמן הלאומי מגדיר את כל הסיפור הזה: "אכזבה, לא כישלון, הקהל נהנה לראות את הנבחרת". מולי קצורין, לשעבר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל התארח באולפן.

חברת פוקס דיווחה היום לבורסה שרשת האופנה האמריקנית "אורבן אאוטפיטרס" תגיע לישראל ותפתח את חנויות המותגים שלה באביב 2018. נאוה סילוורה מוואלה אופנה על המותג.

עונת החתונות בארה"ב נמצאת בשיאה. דניאל זירי מדווחת מניו יורק על הטרנדים האמריקאים למרות שיעורי הגירושין הגבוהים.

ראש השנה בפתח והסיכומים כבר החלו. אין ספק שסטטיק ובן אל הם התופעה של השנה. אז רגע לפני המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS, שישודר מאולפן וואלה, עשינו לשדרי גלגלצ לאנשי וואלה וגם לג'ורדי חידון. קשה או קל?


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully