וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילצ'ן, אירמה והשיבה לנתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

6.9.2017 / 14:00

מילצ'ןנחשק בחשד למתן שוחד לנתניהו, 45 שנה אחרי טבח י"א הספורטאים נחנך מרכז הנצחה בכפר האולימפי במינכן, בפלורידה נערכים להוריקן אירמה, הסדרות הישראליות מצליחות בעולם וכמה יעלה לכם לבלות את החגים בחו"ל?

צילום: יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פרשיות ראש הממשלה: איש העסקים ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה בחשד שנתן שוחד לראש הממשלה ולרעייתו - מה שנקרא תיק המתנות. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה עם הפרטים.

45 שנה אחרי טבח י"א הספורטאים במינכן חנכו היום נציגי המשפחות, נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיא גרמניה וולטר שטיינמאייר מרכז הנצחה בכפר האולימפי במינכן. שוחחנו עם אילנה רומנו ואשרת רומנו קנדל, אלמנתו ובתו של הספורטאי יוסף רומנו ז"ל ועם אלכס גלעדי חבר הועד האולימפי.

הסופה אירמה מכה בקאריביים. חמדת בר, ישראלית המתגוררת במיאמי על ההכנות והחששות.

"הפסדנו בכבוד" זו המצאה ישראלית והיא תקפה לגבי המשחק אמש מול איטליה. איציק יצחקי, שליח וואלה ספורט לאיטליה דווח משדה התעופה רגע לפני החזרה לארץ.

יותר ויותר ידיעות על סדרות ישראליות שנמכרות להפצה ברחבי העולם מתפרסמות לאחרונה, לפעמים גם להפקה מחדש באנגלית, למשל - סדרת הנוער "החממה" של ענני תקשורת הופקה כאן בארץ ועולה עכשיו בנטפליקס. ואחד מסוכני-העל הפעילים בתחום הזה הוא אדם ברקוביץ מ-CAA, אחת הסוכנויות הגדולות בהוליווד שסיפר על המהלכים הללו.

אחרי חלון ההזדמנויות הקצר של חופשה בחו"ל בזול, המחירים שוב עולים בחגים. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, יפרט לאן נטוס וכמה זה יעלה לנו?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully