וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היטלר היה מתחרמן מצפייה בסרטים אלימים"

6.9.2017 / 8:28

השחקנית מריאן הופה מתארת מפגש עם היטלר, שבמהלכו צפו השניים בסרט "המורדים" במהלכו הפיהרר התגרה מינית מצפייה בסצינה אלימה בה רוצחים חיילים צרפתיים. זכרונותיה מתועדים בספר חדש שטוען שהיטלר השמיד את היהודים בשואה מתאווה מינית

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

בסרטון - הפרומו לסדרה "לצוד את היטלר" של ערוץ ההיסטוריה

ספר נוסף שפורסם בימים אלה מבטיח לשפוך אור חדש על אישיותו ומניעיו של אדולף היטלר, וטוען שרציחותיו ומעשיו הנוראיים נבעו למעשה מסטייה מינית. הספר שיוצא השבוע בגרמניה מציג תיעוד של מפגש בין השחקנית מריאן הופה והיטלר, כשמריאן משחזרת את הרגעים בהם נראה היטלר מגורה מינית מצפייה בסצינה אלימה בסרט.

הספר "היטלר 1 והיטלר 2. שטח ההפקר המיני" (Hitler 1 and Hitler 2. The sexual no-man's-land) של הסופר הפסיכולוגי וולקר אליס פילגרים, מסתמך על חומר ארכיוני רב המציג את הפיהרר כאדם מעוות וסוטה, שביצע בין היתר מעשים מיניים במהלך צפייה בסרטים אלימים. היטלר העריץ את השחקנית מריאן הופה והזמין אותה לסעודה בלשכת הרייך בברלין, שם הם צפו יחד בסרט "המורדים" על ההתקוממות אוסטרית נגד נפוליאון. "במהלך אחת הסצינות, האוסטרים השליכו סלעים מההר על החיילים הצרפתיים", היא משחזרת, "ואז, אני חושבת, היטלר קיבל סוג של ריגוש, שפשף את ברכיו ונאנח למראה האבנים המתגלגלות על הצרפתים. אני לא יודעת אם הוא היה משוגע, אבל הוא קיבל סוג של אורגזמה. רציתי לעזוב באמצע הסרט. האיש היה מפחיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדולף היטלר התחרמן מצפייה בסצינה אלימה בסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האחיין של אדולף היטלר חשף: "הייתי בהלם מהמחוות הנשיות שלו"

לכתבה המלאה

הספר, שהוא רק הראשון מבין 4 כרכים, מדבר רבות על מיניותו השנויה במחלוקת של היטלר. פילגרים מאמין שהקשר בין מיניות לאלימות היה חזק מאוד אצל היטלר ומשם התפתחה אצלו התשוקה לשכנע גברים להרוג. "מאחר שתאוות ההרג היא תכונה מכריעה של רוצחים סדרתיים מתעוררת השאלה: האם היטלר היה רוצח סדרתי שרצח לשם סיפוקו המיני? המיניות של היטלר, אני מאמין, דחפה את הדיקטטור לפעול להשמדה העצומה ביותר שחווה האדם".

פילגרים יוצא נגד מי שמצייר את היטלר כאדם שניהל מערכות יחסים נורמליות עם נשים, או ליתר דיוק - עם המאהבת הותיקה ואשתו לטווח קצר, אווה בראון. הספר מציג לכאורה ראיות שמתעדות את התנזרותו של היטלר ממין הטרוסקסואלי. חברו לשעבר של היטלר, ארנסט האנפשטנגל, לדוגמא, טבע את המונח "שטח ההפקר המיני" בנוגע להתנהלותו של היטלר. בעל ביתם של היטלר ואווה בברגהוף שליד ברכטסגאדן, בדק בקביעות את מצעי המיטה שעליה בילו השניים וסיפר אחרי המלחמה שהוא מעולם לא הבחין בסימן שמראה שהשניים התעלסו. היטלר עצמו כתב את ההודאה המוזרה לפיה "הוא גבר על הדחף לכבוש אישה באופן פיזי" ותמיד האמין שהאומה הגרמנית היא כלתו האמיתית.

השחקנית מריאן הופה. AP
היטלר העריץ את השחקנית מריאן הופה וזו סיפרה על המפגש הביזארי ביניהם/AP

פילגרים מאמין שמשהו מיני – אם כי לא משגל מלא – התרחש בין אווה להיטלר במרץ 1935. אווה תיעדה "כמה שעות יפות להפליא" עם היטלר בדירתו בפרינצרגנטנפלאץ, מינכן. כעבור כמה שנים, ב-30 בספטמבר 1938, ראש ממשלת בריטניה, נוויל צ'מברליין, ביקר בעיר, ישב על הספה בביתם של היטלר ואווה, וזו העירה לחברה: "אם הוא רק היה יודע מה עבר על הספה הזאת", כקריצה ליחסי המין שהשניים קיימו על הספה. פיגרים תיאר את גודל הספה והסיק שהיא אינה מאפשרת לזוג לקיים עליה יחסי מין.

אדולף היטלר ואווה בראון בבית הנופש שלו, לפני מלחמת העולם השנייה. AP
אווה בראון לצד אדולף היטלר/AP

פילגרים מאמין שבשנים הראשונות משהו קרה בין היטלר לאווה, ומאז חיי המין שלהם נכנסו לתרדמת. הוא טוען שלאווה היו נטיות לסביות רדומות ושהיטלר הזניח את הסקס כדי לחיות את חייו כדיקטטור אכזרי ורוצח סדרתי. הוא מוסיף ואומר שהיטלר למעשה מורכב משני אנשים: היטלר 1, שהיה בלתי מזיק עד 1918 והיטלר 2, הרוצח הסדרתי שתאוותו להרג התעוררה לאחר שנפצע וסבל מעיוורון זמני כתוצאה ממתקפת גז בריטית ליד איפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully