וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הצוללות מסתעפת ומירי רגב תוקפת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

4.9.2017 / 14:00

פרשת הצוללות מסתעפת, ראיון עם כתב CNN בסיאול, דוד ביטן על פרשיות רה"מ נתניהו והקשר בין הרה"מ לתקשורת, מירי רגב תוקפת את הקולנוענים, בברלין נלחמים באנטישמיות באמצעות גרפיטי וקייט מידלטון מצפה לבייבי שלישי

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פרשת הצוללות מסתעפת והולכת והיום בחדרי החקירות: שר לשעבר, יועץ פוליטי לשר מכהן וגם מפקד שייטת שלוש עשרה לשעבר, שנעצר אתמול.
אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה עם הפרטים.

המתח בחצי האי הקוריאני: אחרי התרגיל בפצצת המימן של צפון קוריאה היום מגיעה התשובה הדרום קוריאנית והחשש שצפון קוריאה תשגר טיל בליסטי נוסף. ראיון מיוחד עם איאן לי כתב CNN בסיאול.

ומה קורה בארה"ב? למרות שהיום שבתון בגלל הלייבור דיי, שר ההגנה מאטיס נשלח לאיים בתגובה צבאית. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על האופציות עומדות בפני האמריקנים? אורן נהרי, עורך חדשות החוץ עם הפרשנות.

אתמול פורסמו מועדי השיחות בין ראש הממשלה נתניהו לבין עורך "ישראל היום". על הקשר בין ראש הממשלה לתקשורת התראיין יו"ר הקואליציה דוד ביטן.

שרת התרבות מירי רגב לא מפספסת הזדמנות להתנצח עם היוצרים, והיום אלו היו הקולנוענים שהתכנסו לציין את יום הקולנוע הישראלי. יעל געתון, כתבת וואלה תרבות עם הדיווח.


יום אחרי פרישתו של ערן זהבי, נבחרת ישראל מתכוננת למשחק החוץ מול איטליה אליו היא מגיעה בשפל ציבורי ומקצועי מהגדולים בתולדותיה.
איציק יצחקי, שליח וואלה! NEWS לרג'יו אמיליה עם הדיווח.

בשורות משמחות מארמון קנסינגטון:
הדוכס והדוכסית של קמברידג 'מצפים לילד השלישי . נאוה סילורה מוואלה אופנה על התוספת החדשה לבית המלוכה.

איך נלחמים באנטישמיות בגרמניה? הנה פתרון יצירתי: קבוצת אומני רחוב בברלין מצאה את הדרך . יניב דורנבוש, שליח וואלה! NEWS בגרמניה עם הפרטים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully