וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדה הראשונה במשפט מרדכי: הוא ביצע בי מעשים מגונים בכוח

24.11.2000 / 16:35

המתלוננת נגד ח"כ יצחק מרדכי עומדת על דעתה, כי השר לשעבר ביצע בה מעשים מגונים בכוח, בעת שהיתה חיילת בלשכתו בפיקוד צפון; העידה אתמול בבית המשפט במשך תשע שעות; עדות המתלוננת השניה תישמע ביום שני


עדותה של המתלוננת הראשונה במשפטו של חבר הכנסת יצחק מרדכי, פורסמה היום. המתלוננת ששירתה תחת פיקודו של מרדכי כשהיה אלוף פיקוד צפון, עומדת על דעתה, כי השר לשעבר ביצע בה מעשים מגונים בכוח. בית משפט השלום בירושלים התיר היום לפרסם את תמליל העדות.

במהלך עדותה בבית המשפט, שארכה תשע שעות, חזרה המתלוננת מספר פעמים על הגירסה שמסרה במשטרה בעבר, לפיה ביצע בה מרדכי מעשים מגונים בכוח.

המתלוננת הסבירה הבדלים בין גרסאות שונות שמסרה למשטרה, בכך שבתחילה לא רצתה להתלוננן נגד מרדכי. היא דחתה את טענות סנגורו של מרדכי, כאילו הדבר נבע מלחץ חוקרי המשטרה.

עדות המתלוננת השניה נגד מרדכי תישמע ביום שני בשבוע הבא.

ח"כ מרדכי, מואשם בשורה של עבירות מין: תקיפה, הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בשלוש נשים, ששירתו תחתיו בעת שכיהן כאלוף פיקוד צפון, שר הביטחון ושר התחבורה.

מרדכי כפר בכל ההאשמות המיוחסות לו. באשר לאישום הראשון הכולל את תלונתה של החיילת, טוען מרדכי כי חלה התיישנות על חלק מהעבירות, שלדבריו לא בוצעו כלל. מרדכי גם טוען, כי לא הפעיל נגד החיילת כוח פיסי, וגם אם נגע בה, הפסיק זאת מיד משהביעה את חוסר שביעות רצונה מכך.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully