וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות עם ליברמן: איזנקוט נפגש עם משפחת גולדין לאחר התפטרות לוטן

31.8.2017 / 13:50

הרמטכ"ל ערך את פגישתו עם בני המשפחה לאחר שמתאם השבויים והנעדרים הודיע על עזיבת התפקיד. ברקע הדברים, בני המשפחה הטיחו בשר הביטחון כי הוא "פחדן וחלש" וליברמן השיב כי "לחץ ציבורי מחליש את ישראל"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר

הרמטכ"ל גדי איזנקוט נועד עם בני משפחת גולדין ביום שלישי, יום לאחר ההודעה של מתאם השבויים והנעדרים אלוף-משנה (במיל') ליאור לוטן על עזיבתו את התפקיד. הפגישה בין הצדדים התקיימה בצל המתיחות שבין משפחתו של החייל הדר גולדין, שגופתו מוחזקת ברצועת עזה מאז מבצע "צוק איתן", ובין שר הביטחון אביגדור ליברמן. כמוכן, הרמטכ"ל נפגש השבוע גם עם לוטן, כדי לסכם בשיחה את תפקידו.

לפי דובר צה"ל, "צה"ל מקיים קשר רצוף עם משפחות השבויים והנעדרים, במסגרתו נפגש הרמטכ"ל עם משפחת גולדין מספר פעמים במהלך השנה האחרונה. הפגישה המדוברת נקבעה טרם התפטרות מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה".

במסיבת עיתונאים שכינסה המשפחה אחרי התפטרות לוטן, כינתה את ליברמן "שר ביטחון פחדן וחלש". לדבריהם, לליברמן "אין סמכות מוסרית לצאת למלחמה" כל עוד גולדין ואורון שאול, וכן אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, שחצו את הגבול, מוחזקים ברצועה.

לאה ושמחה גולדין במסיבת עיתונאים בדרישה למנות מתאם שבויים ונעדרים 27 באוגוסט 207. מאצ'י הוף, מערכת וואלה!
לאה ושמחה גולדין/מערכת וואלה!, מאצ'י הוף

עם התפטרותו של לוטן, נמסר ממשפחת גולדין כי היא מרגישה שננטשה בידי הממשלה. "ההתפטרות היא כתב אישום חריף נגד אוזלת היד של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ליברמן בעניין השבתם הביתה של אורון שאול והדר גולדין", נמסר מהמשפחה, שהודתה ללוטן על מעשיו בשלוש השנים האחרונות.

בריאיון לוואלה! NEWS ביום שני, אמר ליברמן לאחר מכן כי כל לחץ ציבורי ותקשורתי לשחרור הנעדרים מחליש את ישראל. לדבריו, האפשרויות העומדות כרגע כדי להחזיר את האזרחים הישראלים והגופות המוחזקות בידי חמאס הן כיבוש עזה או כניעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הנחת אבן פינה לבית המורשת ללוחם הדרוזי במעמד שר הביטחון, השייח' מוואפק טריף והתורם חיים סבן, בכפר כיסרא-סמי. אייל מרוגלין, מערכת וואלה! NEWS
ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, אייל מרוגלין

"הגיע הזמן שנשבור את המשוואה", אמר ליברמן. "זו אותה משוואה שהתחילה בעסקת ג'יבריל, שמשוחרריה הפכו ליוזמי האינתיפאדה הראשונה ומחולליה, ועד עסקת שליט שמשוחרריה כיום נותנים את הטון בחמאס בעזה ובכלל זה מנהיג הארגון ברצועה יחיא סנוואר. משוחררי שליט אחראים לרצח של שבעה בני אדם. לכן עלינו לאמץ את דוח שמגר כדי לשרטט גבולות גזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully