וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך בראיון והביזה בטקסס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

30.8.2017 / 14:00

רפורמה בלימודי האנגלית וראיון מיוחד עם שר החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים, עוצר לילי ביוסטון טקסס והישראלים שעוזרים אחד לשני, דיווח כתב CNN מצפון קוריאה על ההסלמה בחצי האי הצפוני ו-20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה

עריכה: ניר חן

יומיים לפתיחת שנת הלימודים שר החינוך בנט מכריז היום על רפורמה בלימודי האנגלית ומציב יעד חדש: 70% מהתלמידים יבחנו ברמה של 4 ו-5 יחידות. שר החינוך בראיון מיוחד ליעקב אילון על ההכנות האחרונות לקראת הצלצול.

מזכ"ל האו"ם גוטרש ביקר היום בישובי עוטף עזה שם פגש הורים וילדים וביקש להעביר מסר של שלום. תושבי העוטף ספרו לו על הקשיים של חיים תחת איום רקטות. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS דיווחה מבית התפוצות שם נפרד גוטרש מישראל בנאום.

אסון הטבע בטקסס הולך ומחריף: במדינה מונים כבר 18 הרוגים וביוסטון הוכרז עוצר לילי מחשש למעשי ביזה. רינת אלטין, תושבת טקסס, ממשיכה לדווח למהדורת וואלה! NEWS והיום היא סיפרה על הערבות ההדדית של הישראלים והחששות בעיר מוכת האסון. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לארה"ב, על ביקור הנשיא טראמפ באזור האסון ועל הביקורת שחוטפת מלאניה על נעלי העקב איתן יצאה מהבית הלבן והחליפה בהמשך בסניקרס.

20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה: מחר יציינו ברחבי הממלכה 20 שנה למותה של הנסיכה הבלתי נשכחת אבל כבר בשבועיים האחרונים בריטניה לא מפסיקה לעסוק במוות הטרגי. הילה קובו בכתבה מיוחדת עם הראיונות החדשים שמפורסמים במדינה לקראת יום השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully