וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מצמרר של מטוס כמעט מתנגש בצנחן והורג אותו

30.8.2017 / 10:41

צנחן בר מזל הפך לכוכב רשת בזכות תיעוד שלו חומק בשניות מהתנגשות במטוס פרטי בגובה של 1.5 ק"מ מעל הקרקע - אך האם זה באמת קרה?

צילום מסך

סרטון המציג מטוס פרטי שכמעט מתנגש בצנחן והורג אותו הצליח לעורר הרבה רעש ברשת ומהסיבות הלא צפויות. בסרטון שפורסם בתחילת השבוע ביוטיוב ושותף אחר כך גם ברדיט נראה הצנחן מתעד את הנוף עוצר הנשימה בגובה 1.5 ק"מ באוויר ממצלמה שמחוברת ככל הנראה לקסדה שלו. תוך כדי הצניחה, הוא שומע רעש מצד ימין, מסובב את הראש ומבחין במטוס פרטי שעובר ממש מעליו. אחר כך הוא מסובב את הראש שמאלה ומתעד את המטוס ממשיך בדרכו ונעלם אל האופק. עד כאן הכל מטריד ויפה. הבעיה היא שלא כולם מיהרו להאמין למראה עיניהם.

מאחר שרבים מנסים לזייף סרטונים מסוכנים כדי להפוך לויראלים, הצופים כבר לא קונים כל מה שנותנים להם. היו כמה שהאמינו, "אני לגמרי יכול להאמין לזה", כתב אחד, "היה לי מקרה דומה עם מטוס קטן ואיטי יותר". אולם, אחרים בחנו את הסרטון טוב טוב והגיעו למסקנות. אז האם הסרטון אמיתי או מזויף? ניתן לכם רגע לצפות בסרטון שוב ולהחליט בעצמכם.

עוד בנושא:

אז צדקתם, או טעיתם. הסרטון מזויף ויש גם הוכחות. נתחיל בזה שהסרטון פורסם ע"י בחור בשם ג'ייקוב מנרד. חיפוש מהיר ברשת מצא שיש בחור בשם ג'ייקוב מנרד שעובד בסטודיו לאפקטים חזותיים. אז נכון, ייתכן שזה לא אותו ג'ייקוב מנרד - אולם יש הוכחה אפילו גסה יותר: כשהמטוס חולף על פני הצנחן וממשיך אל האופק ניתן להבחין ברגע שבו קטע קצר מהחבל המחבר בין המצנח לצנחן זז שמאלה וכאילו "התנתק" ממנו. מישהו כאן פישל בעבודת העריכה שלו - ונתפס על חם. אולי זו הסיבה שאחרי שהסרטון פורסם ברדיט, המשתמש כבר בחר להסיר אותו מיוטיוב.

תראו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא יעבדו עליכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully