וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים תועדו מאיימים על תושבת חברון: "דחפי את המצלמה לתחת"

29.8.2017 / 17:40

תושבי קריית ארבע תועדו בשבוע שעבר על ידי פלסטינית מחברון כשהם משתמשים במערכת הגברה כדי לגנות את תושבי העיר הערביים. כששמו לב אליה, הטיחו בה קללות קשות וסקסיסטיות

צילום: עמותת "בצלם"

מתנחלים מקריית ארבע תועדו ביום חמישי מטיחים קללות קשות בפלסטינית תושבת חברון, לאחר ששמו לב שהיא מתעדת אותם משתמשים במערכת הגברה בשכונת אל-חריקה כדי לגנות את שכניה. "את יכולה לקחת את המצלמה שלך ולדחוף אותה ישירות לתוך התחת הגדול שלך", אמרו.

האישה, מתנדבת בצלם, תיעדה חלקים מהאירוע מחלון ביתה. כשהמתנחלים הבחינו בה מצלמת, הם החלו להפנות את דבריהם אליה תוך איומים באלימות ושימוש בשפה גסה, שכללה תיאורי אלימות מינית.

"בשעה 18:00 עליתי אל הדירה שלי המשקיפה על שכונת אל-חריקה ועל התנחלות קריית ארבע. בהתחלה התעלמתי מהמסיבה של המתנחלים, אך הם החלו להגביר את המוסיקה בדיוק בזמן שהמואזין קרא מהמסגד לתפילת ערב. הם החלו ללגלג על הקריאה לתפילה, וקיללו את הנביא מוחמד", סיפרה ל"בצלם".

תיעוד: מתנחלים מקריית ארבע מטיחים עלבונות בתושבי אל-חריקה. מערכת וואלה! NEWS
צילום מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS

"ראיתי ג'יפ של הצבא בראש הגבעה שעליה התאספו המתנחלים. עוד מספר חיילים היו על הכביש למטה, המשקיף על רחוב אל-חריקה קרוב לגדר ההתנחלות. התחלתי לצלם. המתנחלים החלו לנבל את פיהם ולקרוא מילות גנאי כלפיי, וכלפי הדת המוסלמית, ובמיוחד כלפי הנביא מוחמד".

לדבריה, "החיים בשכונת אל-חריקה הפכו בלתי נסבלים; גם בגלל הפשיטות החוזרות ונשנות של הצבא, וגם בגלל ההטרדות וההתקפות מצד המתנחלים. כמוסלמית, מאוד נפגעתי מהקללות שהמתנחלים הפנו נגד הנביא מוחמד עליו השלום, וכאישה הרגשתי רע מאוד נוכח ניבולי הפה שהופנו אלי אישית, מפני שצילמתי אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully